Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@14:34:10 GMT

پیش‌بینی پاییز سخت از نظر آنفلوآنزا و کرونا

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۵۴۵۶

پیش‌بینی پاییز سخت از نظر آنفلوآنزا و کرونا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا زالی، درباره وضعیت منحنی شیوع ویروس کرونا در پاییز و زمستان، گفت: پیش‌بینی می‌کنم یک شرایط سینوسی را طی خواهیم کرد و با فراز و فرودهای متعدد آماری روبه‌رو خواهیم شد.

وی با عنوان این مطلب که پیش بینی می‌شود پاییز بسیار سختی داشته باشیم، افزود: نخست اینکه در پاییز به دلیل شرایط سردی هوا تراکم بیشتر جمعیتی را شاهد خواهیم بود و حضور افراد در فضای مسقف با تهویه ناکافی در پاییز و زمستان می‌تواند مسئله جدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوم اینکه در پاییز و زمستان هجوم سایر بیماری‌های تنفسی را خواهیم داشت که یا مستقیماً با تضعیف سیستم دفاعی بدن فرد را در معرض ابتلا به کرونا قرار دهند یا این بیماری‌ها می‌توانند با تغییر علائم بیماری کرونا یک سیمای بالینی مخدوش را برای بیمار ترسیم کنند و امکان دارد مسئله مواجهه بیماری را به چالش بکشد.

زالی گفت: همچنین ما با امواج بسیار مهم بیماری فصلی آنفلوانزای H۱N۱ در کشور روبه‌رو خواهیم بود که می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. با توجه به زمان طولانی‌تری که معمولاً در تابستان‌ها از اشعه ماورای بنفش استفاده می‌کنیم شرایط اقلیمی و زیستی برای ویروس کرونا در پاییز مستعدتر و مساعدتر خواهد بود، برای همین پیش‌بینی می‌کنیم که پاییز سختی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی درباره تمهیدات لازم برای مواجهه با پیک دوم کرونا در نیمه دوم سال، اظهار داشت: باید همه ملزومات و آمادگی پزشکی لازم را در حوزه تجهیزات مصرفی، وسایل حفاظتی، دارو و حوزه منابع انسانی به میزان کافی داشته باشیم.

پربیننده ترین استخدام تمام معلمان حق‌التدریس در آموزش و پرورش اختصاص ۴هزار میلیارد تومان وام کم بهره به فرهنگیان افزایش شدید بازنشستگی فرهنگیان هزینه آزمون آیلتس سر به فلک کشید صحبت‌های علی ربیعی درباره فرزندش +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران علیرضا زالی آنفلوآنزا آنفولانزای فصلی ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلیل آبریزش دائمی بینی چیست؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند