Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@16:25:49 GMT

نیازسنجی دانشجویان سرلوحه برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۷۰۵۲

نیازسنجی دانشجویان سرلوحه برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: نیازسنجی فرهنگی دانشجویان و استفاده از همه ظرفیت‌های تشکل‌های دانشجویی در اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بهبهان، حجت‌الاسلام علی عطایی‌نسب در جمع اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی جذاب و پرمحتوا و غیرکلیشه‌ای همراه با نیازسنجی فرهنگی دانشجویان و استفاده از همه ظرفیت‌های تشکل‌های دانشجویی، بسیج دانشجویی و هیئت‌های مذهبی را در اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم چکش‌کاری تخصصی برنامه‌های پیشنهادی در شورای فرهنگی، روحیه بسیجی و جهادی همراه با اخلاص را از مهم‌ترین موارد پیشبرد و اثرگذاری یک برنامه فرهنگی عنوان کرد و افزود: کار فرهنگی هیچ‌گاه تعطیل‌بردار نیست و امروز با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا و حضور نداشتن دانشجو باید از فضای مجازی به نحو شایسته استفاده کرد.

 رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به فضای مهم معنوی ماه محرم بر ارتباط قلبی و معنوی با امام حسین علیه‌السلام تأکید کرد و ادامه داد: شناخت جایگاه امامت باعث عاشق شدن به امام خواهد شد و این ارتباط قلبی از مهم‌ترین رازهای عاشورا است که جوانان عاشورایی را تربیت می‌کند.

اقدامات بسیج دانشجویی واحد بهبهان برای مبارزه با کرونا

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان نیز با بیان گزارشی از برنامه‌های فرهنگی اجراشده در طول‌ترم گذشته در این واحد دانشگاهی گفت: بسیج دانشجویی با همکاری هیئت‌های مذهبی این واحد دانشگاهی در طول‌ترم گذشته و با توجه به شرایط حساس کشور در بخش بیماری کرونا به ایجاد کارگاه ماسک به‌صورت انبوه و کمک به نیازمندان برای تهیه مایحتاج غذایی (جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه) و رساندن آن به دست نیازمندان واقعی اقدام کرد.

بهزاد محمدی  افزود: بسیج دانشجویی امروز با توجه به توطئه دشمن در فضای مجازی و در راستای تخریب چهره عزاداری امام حسین(ع) اقدام به ساخت کلیپی از نحوه رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در زمان عزاداری کرده که قابل ستایش است.

به گزارش آنا، بررسی چند برنامه فرهنگی پیشنهادی از دیگر برنامه‌های جلسه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان بود که با رعایت بخشنامه ها و قانون مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برنامه های فرهنگی بهزاد محمدی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی واحد بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد