Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سابق باشگاه سایپا گفت: فضا برای ادامه کار من در سایپا فراهم نبود و مجبور به استعفا شدم. تاریخ انتشار: 14:25 - 04 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۱۰۴

حبیب کاشانی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با کناره‌گیری خود از مدیرعاملی باشگاه سایپا اظهار داشت: مجبور شدم بعد از چندماه که کارم را در باشگاه سایپا آغاز کرده بودم، از مدیرعاملی باشگاه استعفا دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت کار‌های خوبی در این باشگاه انجام شد و توانستیم تیم جوان سایپا را در لیگ برتر نگه داریم.

وی در ادامه در خصوص کار‌هایی که در دوران مدیریت او در باشگاه سایپا انجام شد، تصریح کرد: ما در این مدت توانستیم بدهی‌های سایپا را پرداخت کنیم و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را که با حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بسته شده بود، باز کردیم تا این تیم بتواند در تابستان جاری به تقویت خود بپردازد.

مدیرعامل مستعفی باشگاه سایپا در پایان پیرامون دلایل استعفای خود خاطرنشان کرد: در این اواخر متوجه شدم فضا برای ادامه کار من فراهم نیست و به همین دلیل استعفا دادم تا فضا را برای مسئولان سایپا در راستای انتخاب مدیران جدید باز کنم. خوشحالم که در مدت حضورم کار‌های زیادی در حوزه‌های زیربنایی و مدیریتی در این باشگاه انجام دادیم. امیدوارم در فصل آینده شاهد موفقیت بیشتر تیم فوتبال سایپا باشیم.

بیشتر بخوانید: کاشانی از مدیرعاملی باشگاه سایپا کنار رفت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا حبیب کاشانی سایپا باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • استعفاهای سریالی سران نظامی صهیونیست/کابوس «وعده صادق» ادامه دارد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد