Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:02:23 GMT

تست کرونای استرلینگ بابت حضور در جشن تولد بولت منفی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۸۴۶۰

تست کرونای استرلینگ بابت حضور در جشن تولد بولت منفی اعلام شد

‍‍‍‍‍‍

تست کرونای هافبک منچسترسیتی که در جشن تولد دونده نامدار جامائیکایی شرکت کرده بود، منفی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحیم استرلینگ که برای حضور در جشن تولد 34 سالگی اوسین بولت به جامائیکا سفر کرده بود، برخلاف این دونده نامدار و دارنده هشت مدال طلای المپیک، تست‌ کرونایش منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم منچسترسیتی که در جامائیکا این تست‌ها را داده است، در بازگشت به بریتانیا تست دیگری هم خواهد داد.

بر اساس گزارش رسانه‌های مختلف، جشن تولد 34 سالگی‌ بولت در حالی جمعه شب با حضور میهمانانش برگزار شد که پروتکل‌های بهداشتی در این جشن رعایت نشده بود و هیچ‌کدام از حاضرین از ماسک استفاده نکرده بودند.

تست کرونای بولت هم مثبت اعلام شد

استرلینگ 25 ساله در فصل اخیر در 52 بازی از رقابت‌های مختلف برای منچسترسیتی به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 31 گل، 10 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی اوسین بولت بیشتر بخوانید... ادامه روند ابتلای بازیکنان سری A به کرونا با مثبت شدن تست ۲ بازیکن تورینو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادامه روند ابتلای بازیکنان سری A به کرونا با مثبت شدن تست ۲ بازیکن تورینو واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی اوسین بولت پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ استراماچونی: در آستانه سرمربیگری استون‌ویلا و واتفورد بودم/ برونو می‌‌تواند کاپیتان منچستریونایتد باشد ۲ کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند ۳ یاری: قوی حاضر شدن استقلال، احتمال حضور پرسپولیس را در لیگ کشتی افزایش می‌دهد ۴ خوردبین: پرسپولیس با اختلاف یک گل استقلال را شکست می‌دهد/ دخالت‌ها در انتخاب داور دربی اشتباه بود ۵ اسماعیلی‌فر به سپاهان پیوست + عکس ۶ رونالدینیو و برادرش سرانجام آزاد شدند و به برزیل بازمی‌گردند ۷ توافق سیلوا و چلسی برای عقد قرارداد ۲ ساله ۸ منچسترسیتی برای خرید مسی به حالت آماده‌باش درآمد/ تلاش اماراتی‌ها با وجود ناامیدی گواردیولا مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: استقلال فقط دیاباته نیست، قائدی و مطهری هم خطرناک هستند/ باید مشخص شود چرا داور را از جایی دیگر مشخص کردند استیلی: پرسپولیس باید با انگیزه در دربی حاضر شود/ تیم گل‌محمدی شایسته کسب دومین جام است نامجومطلق: هر تیمی تمرکز داشته باشد، برنده دربی می‌شود/ زمان سفر سعادتمند به اروپا مناسب نبود سخنگوی قوه قضاییه: پرونده‌ای درباره موضوع ویلموتس در دادسرای عمومی و انقلاب تشکیل شده است/ عزمی جدی برای بررسی داریم مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته رشد موالید برای چهارمین سال متوالی منفی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی اوسین بولت منچسترسیتی اوسین بولت اعلام شد جشن تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد

 یوسین بولت بهترین بازیکن فوتبالی را معرفی کرد که دوست دارد در دوی ۱۰۰ متر با او رقابت کند.

به گزارش تسنیم، اوسین بولت جامائیکایی که 8 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان دوومیدانی جهان شد، کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به چالش کشید. این اتفاق در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی Laureus در مادرید (اسپانیا) و در گفت‌وگو با یک خبرنگار رخ داد؛

روزنامه‌نگار: بین بازیکنان فوتبال کدامیک را برای رقابت انتخاب می‌کنی؟

بولت: دوست دارم ببینم امباپه چقدر سریع است.

روزنامه‌نگار: فکر می‌کنی او بتواند تو را شکست دهد؟

بولت: البته که نه اما دوست دارم ببینم چقدر به شاخص‌های من نزدیک است (می‌خندد). امیدوارم روزی به پیست [دوی 100 متر] بیاید و با من مبارزه کند.

بولت در طول دوران حرفه‌ای خود هشت رکورد جهانی را ثبت کرد. او تنها ورزشکاری است که توانست در سه المپیک متوالی (پکن 2008، لندن 2012 و ریودوژانیرو 2016) در دوی 100 و 200 متر پیروز شود. بولت در حال حاضر دارای رکوردهای جهانی در 100 متر (9.58 ثانیه) و 200 متر (19.19 ثانیه) و همچنین در رله 4x100 متر به عنوان بخشی از تیم جامائیکا - 36.84 ثانیه است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امباپه می‌خواهد به رئال مادرید برود پیشکسوت دوومیدانی: دنیا با جت حرکت می‌کند ما با کالسکه

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲