Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: درس عاشورا سینه به سینه و نسل به نسل می چرخد و تا روز تحقق وعده حق، همچنان ساری و جاری خواهد بود و امروزه و در جامعه کنونی، کم نیستند پیروان نهضت حسینی که در آوردگاه‌های بزرگ و کوچک، به تاسی از مولایشان بر جاری شدن خون عدالت در رگ‌های خشکیده دنیا، پایمردی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: تمام سختی‌ها را بجان و دل می خرند تا در فردای محشر، که فریادرسی نیست، مولا حسین (ع) خریدارشان باشد و در این میان، میتوان از کارمندان به عنوان قشری متعهد، فداکار، پر تلاش و پایبند به درس‌های عاشورا و پیرو مکتب و نهضت امام حسین (ع) یاد کرد.

حسینی افزود:  قطعا یکی از بجا‌ترین و زیباترین مناسباتِ هر ساله در روز شمار ملی ما، مناسبت چهارم شهریور ماه و روز کارمند است، روزی که به نام جمعیتی از خود گذشته، ساعی، خدوم، قانع و همواره در صحنه نامگذاری شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک تصریح کرد: بی شک، قلم در می‌ماند از توصیف و پای ذهن می‌لنگد از بیان ایثار و خدمت صادقانه و بی چشمداشت این خدمتگزاران حماسه ساز که همواره به مولایشان اقتدا نموده و در پی احقاق حق خلق الله می‌کوشند. کوتاه سخن آنکه، روز کارمند، یادآور تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنانکه همه همت و تلاششان، گشایش گره از زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. 

انتهای پیام/م


 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست