Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:49:14 GMT

آنتونوف ۱۲۴ روسی؛ غول باری نظامی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۱۴۹

آنتونوف ۱۲۴ روسی؛ غول باری نظامی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همواره غول پیکرهای پرنده یا همان هواپیماهای باربر، ابعاد حیرت انگیزی را برای دوستدارانشان به نمایش می گذارند. هیبتی که به هنگام پرواز مخاطب را با هیجان همراه می کند.   در این گزارش به بررسی یک نوع از این هواپیماهای باربر که در شرکت هواپیمایی آنتونوف ساخته و عرضه شده است می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شرکت هواپیمایی آنتونوف از هواپیما Antonov An-۱۲۴ Ruslan با بار بیش از ۲۵۰ تن از قابلیت‌های بی نظیر An-۲۲۵ Mriya بهره می‌برد.     شرکت هواپیمایی حمل بار سنگین وزن آنتونف ایرلاینز موافقت کرده است که ترتیبات اختصاصی سه ساله خود را با Dreamlift ، نماینده عمومی فروش و خدمات عمومی آن (GSSA) خاتمه دهد. این قرارداد که در سال ۲۰۱۶ منعقد شده بود، تمام فعالیت‌های فروش در ناوگان هواپیمایی سنگین وزن آنتونوف آن-۱۲۴-۱۰۰s، An-۲۲۵، An-۲۲، An-۲۶ و An-۷۴ را شامل می‌شود و از پایان این ماه  متوقف می‌شود.       مشخصات هواپیمای غول پیکر آنتونوف ۱۲۴ روسی   آنتونوف ۱۲۴ به عنوان یکی از هواپیماهای باری شناخته می شود که رکورد جا به جایی بار را شکسته است، مهمترین آن‌ها حمل محموله‌ای به وزن ۱۷۱هزار و ۲۱۹ کیلوگرم در ارتفاع ۱۰ هزار ۷۵۰ متر بوده است.   یکی از مهمترین کاربری های این هواپیما حمل تجهیزات نظامی چندین کشور عضو ناتو طی قرارداد‌های جداگانه‌ای با دو شرکت حمل و نقل هوایی ولگا، دنیپر روسیه و خطوط هوایی آنتونوف اکراین توسط ۱۷ فروند از این هواپیما‌ها است. کاربر اصلی این قرارداد ارتش فرانسه است و شرکت روسی در پی تنش فزاینده روسیه و غرب بر سر بحران اکراین و نقش روسیه در سوریه؛ در واکنش به تحریم‌های غرب، اعلام کرده‌ است که در پایان سال ۲۰۱۸ از این قرارداد خارج خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیمای روسی سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها