Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@07:26:02 GMT

از اف35 یک «پیچ» هم به امارات نمی‌رسد!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۵۵۶۱

از اف35 یک «پیچ» هم به امارات نمی‌رسد!

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، تساحی هنگبی، وزیر امور شهرک سازی دولت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما مخالف فروش حتی یک پیچ جنگنده‌های اف۳۵ به هر کشوری در خاورمیانه هستیم چه صلح میان ما برقرار باشد چه نه.

 

وی در این باره گفت: این موضع ما است و پیشتر اعلام شد و طی هفته‌های اخیر درباره آن توضیحات داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر صهیونیستی در ادامه گفت که حتی اگر آمریکا علی‌رغم مخالفت اسرائیل اقدام به فروش اف۳۵ پیشرفته به امارات کند، این رژیم راهی را برای تضمین "برتری نظامی" خود در منطقه خواهد یافت.

هنگبی همچنین معامله اف۳۵ میان ترکیه و آمریکا را یادآوری کرد که به دلیل خرید سامانه‌های پدافندی "اس-۴۰۰" روسیه توسط آنکارا، لغو شد.

وی در ادامه تکذیب کرد که معامله جنگنده‌های اف۳۵ میان آمریکا و امارات بخشی از شروط عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو بوده باشد.

310 310

کد خبر 1425803

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد

وزارت امور خارجه ترکیه از به تعویق افتادن سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به آمریکا که قرار بود در ۹ ماه مه برگزار شود، خبر داد.

بنابر گزارش آناتولی، بر اساس اظهارات اونجو کچالی، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه سفر اردوغان به دلیل تناقض در برنامه‌های دیپلماتیک به تعویق افتاد.

سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که این دیدار در فرصتی دیگر برای هر دو طرف مشخص خواهد شد. کچالی در ادامه بر ادامه گفتگو‌های سطح بالا میان ترکیه و آمریکا تاکید کرد.

اردوغان و بایدن از زمان روی کار آمدن رئیس جمهوری دموکرات آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱، چندین بار در کنفرانس‌های بین المللی ملاقات کرده و تلفنی صحبت کرده‌اند.

روابط واشنگتن و آنکارا به دلیل اختلاف نظرها بر سر پاره‌ای از موضوعات، مدت‌هاست متشنج است.

اگرچه این اختلافات از زمانی که آنکارا درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو را در اوایل سال جاری تصویب کرد، کمتر شد، اما همچنان اختلافات بر سر سوریه، روسیه و جنگ در غزه ادامه دارد.

این تعویق چند روز پس از آن صورت می گیرد که اردوغان اخیرا میزبان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در استانبول بود و این دیدار خشم رژیم صهیونیستی و متحدان آن را برانگیخته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد