Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسینیان نماینده اسبق مجلس و رئیس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسینیان رئیس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. 

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:‌ 

انا لله و انا الیه راجعون

 خبر درگذشت عالم مجاهد، دانش آموخته مدرسه حقانی، پرچمدار مکتب امام و رهبری مرحوم روح الله حسینیان موجب تاثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمر پر برکت این روحانی زمان شناس در دفاع از اصول ارزش‌های اسلام ناب گذشت.

وی در دوران مسئولیت دو دوره نمایندگی مجلس و نیز مسئولیت در دستگاه قضا همواره با شجاعت و روحیه انقلابی مدافع خط اصیل انقلاب بود و در فراز و فرود حوادث و رنگ باختن چهره‌ها برعهد خود باقی ماند. گنجینه ارزشمند اسناد انقلاب اسلامی صدقه جاریه تلاش مرحوم حسینیان برای نسل جوان به ویژه فرهیختگان و پژوهندگان حوزه و دانشگاه در شناخت ماهیت نظام انقلابی جمهوری اسلامی همراه باقی خواهد ماند. جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی توفیق هم زمانی درگذشت آن مرحوم با ایام شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام را علو درجات برای وی میداند. جانبازان صبر و پایداری برای خانواده محترم، دوستان و همرزمان و همه پرچمداران مکتب امام خمینی (ره) از درگاه حضرت حق خواستارند.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصولگرا بیشتر بخوانید... محسن رضایی درگذشت روح‌الله حسینیان را تسلیت گفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... محسن رضایی درگذشت روح‌الله حسینیان را تسلیت گفت واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصولگرا پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت ۲ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت ۳ خبر خوش برای کارگران/ارائه کارت خرید کارگری به کارگران ۴ دوره‌های مشکوک سفارت هلند با عنوان آموزش زنان کارآفرین ایرانی ۵ وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی ۶ تشکر رهبر انقلاب از رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌ها ۷ فعال‌سازی مکانیسم ماشه برخلاف حقوق بین‌الملل است/گزینه‌های جدی مجلس برای سناریوهای احتمالی ۸ آشنایی با سوابق مرحوم روح‌الله حسینیان؛ از دادستانی انقلاب تا تحول در مرکز اسناد انقلاب مهمترین اخبار سیاسی روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت ترمز قیمت خودرو کشیده می‌شود؟|ربیعی: تاکید دولت در خودروسازی افزایش تولید است تشکر رهبر انقلاب از رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌ها فعال‌سازی مکانیسم ماشه برخلاف حقوق بین‌الملل است/گزینه‌های جدی مجلس برای سناریوهای احتمالی مهمترین اخبار تسنیم مخالفت دوباره چین با فعال کردن مکانیزم ماشه: درخواست آمریکا غیرقانونی و غیرمنطقی است طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد اولیانوف: واضح نیست که هیچ‌کس نمی‌خواهد آمریکا را به‌عنوان عضو برجام به‌رسمیت بشناسد؟ روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا احزاب اصولگرا روح الله حسینیان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اسناد انقلاب تسلیت گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی