Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات دولت مبنی بر رایگا شدن برق کم مصرف‌ها را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس مصوبه هیات دولت، وزارت نیرو موظف است صورت حساب برق مصرفی مشترکان خانگی کم مصرف مطابق جدول پیوست را با تخفیف 100 درصد محاسبه کند. بر اساس این مصوبه، سکونت گاه‌های خالی از سکنه و غیردائم نظیر باغ ویلاها مشمول این تخفیف نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت برق مصرفی مشترکانی که متناسب با الگو مصرف می‌کنند، ثابت می‌ماند و قیمت برق مصرفی مشترکان پرمصرف، 10 درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

R1010113/P1010113/S7,80/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ جزئیات ۳ مصوبه مهم شورای پول و اعتبار/ همتی: عرضه ارز در نیما زیاد شد ۲ جزئیات پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم از امروز/ سقف خرید هر کد ملی ۵میلیون تومان ۳ هواشناسی ایران ۹۹/۶/۵|پیش بینی ۵ روز بارانی در برخی استان‌ها/ ماندگاری هوای خنک تهران تا یکشنبه ۴ حقوقی‌های بورس خریدار شدند؛ ترمز ریزش بورس کشیده شد ۵ روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ ۶ طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود ۷ نماد صندوق پالایشی یکم در بورس تهران درج شد ۸ ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰میلیونی مسکن اعلام شد مهمترین اخبار اقتصادی روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ مصوبه برق مجانی کم مصرف‌ها ابلاغ شد/ سکونت‌گاه‌های خالی از سکنه و باغ ویلاها مشمول تخفیف نمی‌شوند مشکل ۶ کشتی ایران در چین حل شد/ پیگیری پروسه حقوقی اعتراض ایران به آمریکا برای اولین بار در آیمو یادداشت تسنیم|پوپولیسم سیاسیون دولت حاکم، سدّ محکم در برابر اصلاح اقتصاد ایران مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳ میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور / ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور مخالفت دوباره چین با فعال‌کردن مکانیزم ماشه: درخواست آمریکا غیرقانونی و غیرمنطقی است فلسطین| دیدار فرستاده قطر با مسئولان صهیونیست و حماس/ موافقت مشروط تل‌آویو برای کاهش محاصره غزه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت از مسئولان کشور و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حراستی خواست مفسدان اقتصادی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و افزود: مفسدان اقتصادی در عرصه‌های مختلف صادرات، واردات، خودرو سازی، تولید کالا‌های اساسی، دارو، فولاد، نفت و پتروشیمی و هر جایی که ثروت است جا خوش کرده‌اند و تلاش دولتمردان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و رسانه‌های جهانی برای حفاظت از خود، یکدیگر را هدف قرار می‌دهند و صهیونیسم عقب نشینی کرده و جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار خود را رسا اعلام کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به شگرد‌های آمریکا مبنی بر ترویج افکار ایران هراسی، اسلام هراسی، ایجاد فاصله بین اقوام مختلف، افزود: ایران در ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا و کشور‌های استکباری را فریاد زد و کسی باور نکرد، اما امروز محکومیت کشور‌های استکباری و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت عدل و انصاف در روابط اجتماعی، گفت: با رعایت عدل به عنوان یک سیاست و امری فراگیر در جامعه، هر عضوی از جامعه در موقعیت خود، وظایفش را به جا و به موقع انجام داده و جامعه از هر ناهنجاری پاک می‌می ماند.

دیگر خبرها

  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند