Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهمیه واردات موتور سنگین برای هیئت‌های استانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اختصاص پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به مصوبه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در تیر ماه امسال که با حضور رؤسای هیئت‌های مدعو برگزار شد، سهمیه‌های استانی قهرمانان و ورزشکاران هفته آینده به هیئت‌ها اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سهمیه‌ها بعد از ارسال لیست و مدارک لازم از سوی رؤسای هیئت‌ها در کارگروه تخصصی فدراسیون با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، حراست و نمایندگان هیئت‌های استانی و کمیته‌ها، کارشناسان و پیشکسوتان، بررسی و تعداد سهمیه‌های مصوب به استان‌ها اعلام خواهد شد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این مورد گفت: مبنای کار شفافیت و توزیع عادلانه امتیازات و امکانات فدراسیون به کل کشور براساس شاخص‌های عملکردی، ظرفیت‌ها و پتانسیل هیئت‌های استانی است و قطعاً تمامی سهمیه‌ها برای اطلاع همگان از طریق سایت فدراسیون اعلام می‌شود.

موتوجی‌پی| رستگاری اولیویرا در دور نهایی/ موتور وینیالس سوخت!

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موتور سواری بیشتر بخوانید... اطلاعیه ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اطلاعیه ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی واژه های کاربردی مرتبط موتور سواری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ جام حذفی فوتبال| تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی اجبار و سکوت/ بازی سرنوشت پس از دوره فرسایش ۳ ۲ باشگاه انگلیسی در فهرست مخاطبان «فالو شده» مسی ۴ رونمایی رسمی الدحیل از رامین رضاییان + تصاویر ۵ حضور مهرداد محمدی در آزمایش‌های پزشکی العربی ۶ نوری: مدافعان پرسپولیس از آمادگی دیاباته و قائدی وحشت دارند/ داوری تاثیری در نتیجه دربی نخواهد داشت ۷ مسی به صورت رسمی خواهان جدایی شد/ هیئت مدیره بارسلونا جلسه اضطراری برگزار کرد ۸ مگوایر مجرم شناخته و به ۲۱ ماه حبس محکوم شد مهمترین اخبار ورزشی ناظم‌الشریعه: در صورت لغو تورنمنت کیش با چه تدارکی به مسابقات قهرمانی آسیا برویم؟/ بازی با برزیل عملی نیست واعظ آشتیانی: وزارت ورزش و جوانان سیاست گفتاردرمانی را در پیش گرفته است/ اگر نظارت بود داستان ویلموتس پیش نمی‌آمد صالحی امیری: همه می‌توانند قهرمان شوند اما هر کسی پهلوان نمی‌شود/ به جای پرورش پهلوان، دنبال سکه بودیم! محمدی: تبعیض بین رشته‌ها باید یک بار برای همیشه برطرف شود/ دیر بجنبیم فرصت تعویق المپیک تبدیل به تهدید خواهد شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ماجرای شهادت حضرت قاسم(ع) به‌روایت رهبر انقلاب + فیلم عملیات مشترک روسیه ــ سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موتور سواری موتور سواری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هیئت های استانی سهمیه ها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی