Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خاتمی، روز چهارشنبه در جمع کارکنان انتظامی استان با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و ۷۲ یار با وفای ایشان به ماندگاری واقعه عاشورا پس از گذشت یک‌هزارو ۴۰۰ سال اشاره کرد و افزود: عمق کینه دشمن در واقعه عاشورا، نمایان شد. 

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر ظلم و ستیز و بی عدالتی، مطلوب و منطق عقلای جهان بشریت و متاثر از مکتب عاشورا است و اظهار داشت: بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران، پرتوی از نهضت عاشورا است و در حقیقت ۴۰ سال ایستادگی در مقابل دشمنان، منطق ظلم ستیزی و عدالت خواهی ما را به دنیا صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت کشور ما برگرفته از مکتب عاشورا است، گفت: بزرگترین و مهمترین درسی که ملت ایران و تمامی ملت های آزاده از عاشورا گرفته اند استقامت و ایستادگی است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه استکبار جهانی و در راس آمریکا هر جنایت و تحریمی که می توانستند علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کردند، افزود: ملت ما با اتکا به مکتب عاشورا و ایستادگی در برابر این جنایتکاران و اتکا به نیروهای مسلح ولایتمدار، دشمنان را مایوس و ناامید کردند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مقاومت و تسلیم هر ۲ هزینه دارد، تاکید کرد: هزینه ایستادگی در مقابل دشمنان و استکبار جهانی عزت و سربلندی و هزینه تسلیم نیز ذلت و نابودی است.

حجت الاسلام خاتمی با اشار به اینکه اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی، بزرگترین و مهمترین سرمایه پلیس، است، اظهار داشت: نیروی انتظامی روز به‌روز برابر قانون و با احترام با مردم رفتار می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: کارکنان نیروی انتظامی، بیشترین زحمات و تلاش‌ها را در برگزاری مراسم های عزاداری امام حسین(ع) متحمل می شوند.

حجت الاسلام خاتمی از عوامل انتظامی و امنیتی استان زنجان در راستای ارتقای سطح امنیت استان، تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش عوامل انتظامی، امنیت بسیار خوبی در استان زنجان حاکم است.

برچسب‌ها ماه محرم عاشورای حسینی انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم عاشورای حسینی انتظامی زنجان ماه محرم عاشورای حسینی انتظامی زنجان مکتب عاشورا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم