Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:25:30 GMT

افزون‌بر پنج هزار سبد کالا در زابل توزیع شده است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۰۸۵۶

افزون‌بر پنج هزار سبد کالا در زابل توزیع شده است

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه منطقه سیستان که در سرسرای فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه زابل برگزار شد اظهارداشت: از ابتدای ویروس کرونا تا کنون ۲۷۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی طی رزمایشی از سوی سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی محلات، روستاها، خانه‌ها، مساجد و معابر عمومی این شهر ضدعفونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام اقدامات باید با تاسی از فرهنگ عاشورا انجام شود افزود: امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ امام حسین(ع) است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل نقش رسانه ها را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: امروز باید خدمات نظام از سوی گروه‌ها، اقشار و صنوف مختلف به مردم منعکس شود.

وی افزود: اصحاب رسانه با موجی که در جامعه ایجاد می کنند باید بر اساس عدالت و رعایت حق الناس باشد.

سرهنگ پاسدار سنچولی گفت: تکمیل بزرگراه زابل به زاهدان یکی از مطالبات به حق مردم منطقه سیستان است وهر چه سریعتر باید تکمیل شود.

وی تاکید کرد: تمام مدیران سیستان مدیران بومی هستند و جای گلایه مندی از ما نیست به طوری که باید دست به دست هم دهیم و با هم افزایی مشکلات مردم و منطقه را حل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل گفت: وظیفه ما تذکر و مطالبه گری از مسوولان است و مشکلات داخلی به مدیریت بر می گردد چرا که فلسفه نظام جمهوری اسلامی ایران گسترده و جا افتاده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بسته حمایتی نشست خبری زابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بسته حمایتی نشست خبری زابل ویروس کرونا بسته حمایتی نشست خبری زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران از بازگشایی اتوبان شهید خرازی به‌زودی خبر داد.

به گزارش ایسنا، از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد؛ ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده است.

محمد شاهین خواه شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده است.

وی افزود: از ابتدای وقوع این حادثه، همکاران من در محل حضور داشته اند و همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام می کنند.

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۴ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه لودر در محل در حال فعالیت هستند.

شاهین خواه گفت: بخش زیادی از این گل و لای از محل خارج شده و معبر به‌زودی بازگشایی می شود. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • فیلم/ سیلاب در خیابان‌های زابل
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان