Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:15:00 GMT

نمازجمعه ۷ شهریور در ۱۰ شهر استان گلستان اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۲۵۳۹

نمازجمعه ۷ شهریور در ۱۰ شهر استان گلستان اقامه می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گلستان اعلام کرد نماز جمعه ۷ شهریور در ۱۰ نقطه استان اقامه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گلستان، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته 7 شهریور ماه فقط در 10 شهر استان اقامه می‌شود.

براساس این اطلاعیه بنابر آخرین اعلام وضعیت استان از سوی دانشگاه علوم پزشکی و موافقت استاندار نماز جمعه این هفته در شهرهای آق‌قلا، انبارالوم، بندرترکمن، گمیشان، رامیان، دلند، خان‌ببین، گنبدکاووس، کلاله و گالیکش اقامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازجمعه رشت به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی فردا برگزار نمی‌شودنماز جمعه در 2 نقطه قرمز استان اردبیل برگزار نمی‌شودنماز جمعه در سه نقطه استان یزد برگزار می‌شود

در این اطلاعیه تأکید شده که در ادامه همکاری و هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا، مراسم عبادی- سیاسی نماز ‌جمعه در مرکز و سایر مناطق استان گلستان اقامه نمی‌شود.

همچنین از نمازگزاران خواسته شده تا همه پروتکل‌های بهداشتی را با دقت و به‌طور کامل رعایت کنند، ماسک بزنند و فاصله‌گذاری فیزیکی را هم رعایت کنند.

علاوه براین نمازگزاران باید وسایل شخصی مانند مهر، جانماز و بانوان هم چادر نماز با خود به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... بابلسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت/ اعمال محدویت آمد و شد یزد | همدلی بزرگترین دستاورد در ایام شیوع کرونا بود ‌‌ایثار کادر درمان ایران در مبارزه با شیوع کرونا در تمام دنیا بی‌نظیر بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بابلسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت/ اعمال محدویت آمد و شد یزد | همدلی بزرگترین دستاورد در ایام شیوع کرونا بود ‌‌ایثار کادر درمان ایران در مبارزه با شیوع کرونا در تمام دنیا بی‌نظیر بود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۳ جانشین فرمانده ناجا: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد ۴ اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ۵ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۶ گزارش ویدئویی|حال‌وهوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع)/ تمام پروتکل‌ها رعایت شد ۷ آژیر خطر «کرونا» در بویراحمد بازهم به صدا درآمد ۸ دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع): مجالس امام حسین(ع) زمینه‌ساز بسیاری از تحولات و ‌انقلاب‌ها در جهان شده است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|حال‌وهوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع)/ تمام پروتکل‌ها رعایت شد شب عاشورا فریاد "لبیک یا حسین" در سراسر ایران طنین‌انداز خواهد شد‌ گزارش ویدئویی| شمیم روضه حسینی در روستاهای خراسان شمالی / خانه به خانه عشقت را جار می‌زنیم‌ + فیلم معاون وزیر صنعت: ۱۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید ‌بازگشت / ۱۵۰۰ واحد دیگر امسال فعال می‌شوند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است خطیب‌زاده: موضع رئیس شورای امنیت در مخالفت با آمریکا تبعات حقوقی بسیاری دارد مصاحبه| افقهی: صهیونیست‌ها درحال محک زدن حزب‌الله هستند/ ۳ روایت درباره تنش‌ها در مرز لبنان رهبر انقلاب در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسینیان را تسلیت گفتند برنامه عزاداری مراسم محرم حسینیه امام خمینی (ره) اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان