Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان گفت: سایت "هست اینجا" برای توزیع ماسک ارزان و با کیفیت در ۴ استان کشور راه‌اندازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمان برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمبود ماسک و قیمت بالای آن یکی از مشکلاتی است مردم ما با آن مواجه هستند افزود: بسیاری از کسانی که در سطح جامعه از ماسک استفاده نمی‌کردند دلیل آن را قیمت بالای ماسک و عدم توان خرید عنوان می‌کردند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد اجرایی در بحران کمبود ماسک در جامعه ورود کرده تا  ماسک مورد نیاز جامعه را با قیمت تمام شده به دست آنها برساند ادامه داد: سایت "هست اینجا" www.hastinja.ir برای این منظور راه‌اندازی شده است.

آغاز پویش احسانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان از بیت‌الزهرای حاج قاسم به روایت تصویر80 هزار پرس غذای گرم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق کم‌برخوردار استان کرمان طبخ و توزیع می‌شودستاد اجرایی فرمان امام(ره) آبرسانی به روستاهای مناطق محروم 11 شهرستان استان کرمان را انجام می‌دهد

وی با بیان اینکه این سامانه برای خرید ماسک سه لایه ارزان و زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایجاد شده است گفت: ستاد با توجه به نیاز کشور این سایت را راه‌اندازی کرد و از مراکز تولید ماسکی که متعلق به این ستاد بود و ماسک را تهیه و با قیمت تمام شده بین مردم توزیع می‌کند.

روح‌اللهی با اشاره به جزئیات و شرایط تهیه این ماسک‌ها گفت: هر نفر می‌توان با ورود به این سایت و با ارائه شماره موبایل و کد ملی بسته‌های 50 تایی ماسک سه لایه را به را  62 هزار و 500 تومان خریداری کند و قیمت هر ماسک سه لایه هزار و 250 تومان است.

وی با بیان اینکه این کار در سطح وسیعی باید انجام شود و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیازمند عوامل توزیع است افزود: در این راستا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و هیئت‌های مذهبی که جای مشخصی دارند به عنوان عامل توزیع این ماسک‌ها وارد میدان شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان با بیان اینکه اقدامی که اخیرا در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شده، کار انقلابی، جهادی و اقدام خوبی برای رفع مشکلات جامعه است گفت: براساس وضعیت موجود معیشت مردم کمبود ماسک در کشور احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در برنامه دارد نیازها و کمبودهای موجود جامعه را که برای مردم مشکل‌ساز شده را رصد کرده و برای تامین اقلام مورد نیاز جامعه از طریق همین سایت ورود کند افزود: در برنامه است تا مردم خرید خود را از سامانه "هست اینجا" خریداری کرده و از طریق مراکز عرضه نیاز خود را دریافت کنند.

روح‌اللهی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح چهار استان کرمان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان به صورت پایلوت انتخاب شده‌اند گفت: در مراحل بعدی این طرح در بقیه استان‌ها نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/511/ی

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان به روایت تصویر مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه با شعار "ما ملت امام حسینیم" در استان کرمان آغاز شد واکنش استاندار کرمان به گزارش تسنیم: از کمبود ماسک در استان خبر دارم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان به روایت تصویر مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه با شعار "ما ملت امام حسینیم" در استان کرمان آغاز شد واکنش استاندار کرمان به گزارش تسنیم: از کمبود ماسک در استان خبر دارم واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ ۱.۴ میلیون تن محصولات پارس جنوبی صادر شد ۵ گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات ۶ آمادگی ۲ مجموعه سرمایه‌گذار بخش خصوصی در احداث آزادراه تبریز-اهر-باکو ۷ کاشان| صنوف آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کنند ۸ هیئات مذهبی مشهد پای کار کمک مؤمنانه/ هر شب غذای گرم در حاشیه مشهد توزیع می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند بارش‌های اخیر خسارات زیادی به مزارع برنج گیلان وارد کرد؛ برآوردها از میزان خسارت‌ها ادامه دارد ۵۲ هزار تن انواع فرآوری‌های دامی از مرز بازرگان به کشورهای خارجی ترانزیت شد مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ثبت نام برای انتخابات مجلس دو مرحله‌ای می‌شود/اخذ برگه صحت سلامت از سوی کاندیداها جهاد اسلامی: مقاومت آماده هرگونه پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام ره استان کرمان کمبود ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان بطول ۲۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عطاء الله اکبری با بیان اینکه یکی از نگاه های ویژه و خاص دولت سیزدهم توجه به حوزه زیرساخت ها است، گفت: محور خاش سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

اکبری ادامه داد: طول کلی محور خاش سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می شود.

وی هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه ذکر کرد و گفت: توسعه بزرگراه ها به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این دیار، هم اینک در اولویت برنامه های توسعه ای دولت قرار گرفته بطوری که این استان به کارگاه بزرگ راهسازی جهت برخورداری از مسیرهای مطمئن، ایمن و پرامید برای خروج این استان از بست ارتباطی به سایر نقاط کشور تبدیل شده است.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان