Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه بیش از چهار هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا قرار گرفت.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در مرحله دوم این رزمایش مقرر شد کمک‌های مومنانه در سه مرحله دهه امامت و ولایت، ایام محرم و دهه آخر صفر توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلح از مشارکت خوب خیرین تقدیر کرد و گفت: در این رزمایش علاوه بر همکاری ادارات خیرین نیز به خوبی ایفای نقش کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز گفت: در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین بیش از شش هزار ماسک بین عزاداران توزیع می‌شود.

سرهنگ زارعی تبار افزود: همچنین بیش از سه هزار غذای گرم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و نظارت شبکه بهداشت بین افراد توزیع شد.

زارعی تبار بیان کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی حدود ۲۵۰ بسته نوشت افزار بین افراد آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا قرار گرفت.

کد خبر 5010026

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر کمک مومنانه دشتی خورموج محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز ماه محرم مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی بین افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت