Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت:هفته دولت متعلق به همه خدمت گزاران نظام جمهوری اسلامی بوده و باید جهت احیاء و شکوفایی استان قزوین تلاش کنیم.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در سفر یکروز خود به شهرستان آوج به مناسبت هفته دولت در دیدار با امام جمعه این شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم افزود: دولتمردان باید با الگو گرفتن از شهیدان رجایی و باهنر ، متوجه مسئولیت سنگین خود باشند و با پرهیز از ورود به حاشیه ها، به وظایف اصلی خود بپردازند و بهبود وضع معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: هفته دولت متعلق به همه خدمت گزاران نظام جمهوری اسلامی بوده و باید جهت احیاء و شکوفایی استان قزوین تلاش کنیم.

جمالی پور افزود: شخصیت‌های تاریخ ساز چه در زمان حیات و چه پس از مرگ همواره زنده اند و بی تردید الگو و سرمشق برای دیگران بشمار می‌روند.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: امروز بسیاری از مشکلات با همسویی و همدلی مسوولان قابل حل است.

وی بابیان اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و باید کنار هم قرار بگیریم افزود: بعد از انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته هر چند از سرمایه های کشور به خوبی استفاده نکردیم و با دعواهای سیاسی دستاوردهای انقلاب را به خوبی به مردم گزارش ندادیم و موجب یاس و ناامیدی در جامعه شدیم.

جمالی پور یادآورشد: سرمایه های اصلی این نظام مردم هستند و در برابر مردمی که دلاورانه تا پای جان برای حفظ انقلاب خود ایستادگی کردند بی وقفه کار کردن کمترین پاسداشت محسوب می‌شود.

وی در ادامه از همکاری خوب رسانه های استان قزوین در انعکاس فعالیت ها دولت تقدیر و تشکر کرد و گفت: رسانه های این استان واقع بین بوده و بدنبال معرفی اقدامات صورت گرفته هستند.

امام جمعه شهرستان آوج نیز در این دیدار تقارن ماه محرم با ایام الله هفته دولت را  فرصتی مناسب برای خدمت رسانی به مردم دانست.

حجت الاسلام سید ضیاالدین هاشمی افزود: زندگی شهیدان رجایی و باهنر سراپا درسی برای دولتمردان است و یکی از شاخصه‌های مهم آنان ساده زیستی، دوری از تجملات و عدم وابستگی مادی بود.

وی مهمترین مشکل منطقه را بیکاری و اشتغال جوانان اعلام و تصریح کرد: مردم باید بدانند که مسئولین نسبت به مشکلات آنها بی تفاوت نیستند، رصد کرده و به دنبال رفع آن هستند.

وی باتاکید بر اینکه مردم از شعارهای بی پشتوانه خسته شده اند، یادآورشد: مدیران همه توان و تلاش خود را برای کاهش آلام مردم به کار گیرند تا رضایت عمومی حاصل شود.

شهرستان آوج به مرکزیت آوج دارای ۲ بخش مرکزی و آبگرم است و در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت جنگ اقتصادی استان قزوین هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولتهای ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است