Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در مرحله دوم گام دوم کمک مونانه در استان تاکنون ۴۴ هزار ۱۶۹ بسته معیشتی ساماندهی شده که در این مرحله توزیع می‌ شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان اظهار داشت: جمع آوری کمک‌های مومنانه توسط نهادها ادامه دارد و در مرکز استان هماهنگ و برابر سامانه کمیته امداد توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در این مرحله موضوع تحصیل دانش آموزان در اولویت است.

وی افزود: 44 هزار و 169 بسته معیشتی ساماندهی شده که در این مرحله توزیع می‌شود که 17 هزار و 651 بسته توسط سپاه پاسداران، 16 هزار و 324 بسته توسط کمیته امداد، 3 هزار و 175 بسته اوقاف،  3 هزار بسته بنیاد علوی، یک هزار و 50 بسته بهزیستی، 70 بسته هلال احمر، 300 بسته خیریه امام علی(ع)، 569 بسته نیروی انتظامی، 30 بسته مرکز آموزش مرزبانی، یک هزار و 500 بسته تیپ سپاه و 500 بسته مرزبانی تهیه شده است.

فرمانده سپاه فجر: 130 هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند استان فارس توزیع می‌شود40هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گیلان توزیع می‌شودسپاه استان بوشهر 3000 بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع کرد

قاسمی بیان کرد: در موضوع جهیزیه که محور مرحله اول گام دوم بود، 380 سری توزیع شد و در مرحله دوم 93 سری جهیزیه توزیع می‌شود که 16 سری توسط سپاه پاسداران و 77 سری توسط کمیته امداد تهیه شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: دو هزار و 412 کارت هدیه که 412 کارت توسط سپاه و 2 هزار کارت توسط بنیاد علوی تهیه و توزیع می‌شود.

وی افزود: در زمینه پوشاک و کفش 4 هزار و 64 بسته که 612 بسته توسط سپاه، 452 بسته کمیته امداد و سه هزار بسته توسط مجمع خیرین مدرسه ساز تهیه و توزیع می‌شود.

قاسمی اظهار داشت: در زمینه اطعام با غذای گرم 380 هزار مورد پیش بینی شده که در این مرحله 439 هزار و 525 مورد توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: 13 هزار و 845 کیلوگرم گوشت گوسفندی تهیه و توزیع می‌شود.

قاسمی افزود: در زمینه لوازم التحریر 32 هزار و 515 بسته تهیه شده که توزیع می‌شود که 4 هزار و 327 بسته توسط سپاه پاسداران، 8 هزار بسته کمیته امداد، 188 بسته اوقاف، 20 هزار بسته مجمع خیرین مدرسه ساز و 25 بسته توسط هوافضای سپاه تهیه شده است.

وی اظهار داشت: 559 مورد تسهیلات قرض الحسنه در این مرحله اعطا می‌شود و 14 هزار و 75 بسته نان نیز توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: در مرحله دوم گام دوم کمک مونانه در استان خراسان جنوبی تاکنون 18 میلیارد و 400 میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده که توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 252/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT12 بیشتر بخوانید... ۶۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات در رشت توزیع می‌شود توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان / برپایی عزاداری سیدالشهدا (ع) در ۲ هزار بقعه متبرکه نیازمندان جامعه کارمندی در استان مازندران ۶۰۰ بسته معیشتی دریافت می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۶۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات در رشت توزیع می‌شود توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان / برپایی عزاداری سیدالشهدا (ع) در ۲ هزار بقعه متبرکه نیازمندان جامعه کارمندی در استان مازندران ۶۰۰ بسته معیشتی دریافت می‌کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۴ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۵ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۶ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۷ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۸ لرستان| اهالی روستای سیل‌زده "ملاوی" پلدختر زمین مسکونی دریافت می‌کنند مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گام به گام با محرمی متفاوت/ حرکت خودجوش مردم آمل با توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه انصارالرضا هزار بسته معیشتی بین بسته معیشتی سپاه پاسداران خراسان جنوبی توزیع می شود کمیته امداد مرحله دوم بسته توسط توسط سپاه تهیه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان صبح پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز معلم که در مدرسه استثنایی پسرانه پارسا در سنندج برگزار شد، در جمع دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان این مدرسه با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت و اظهار کرد: معلمان مدارس استثنایی ایثارگرانی بلند مرتبه هستند.

عبدالله رشیدی پور، با بیان اینکه تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند، تصریح کرد: نقش معلم در جامعه مانند نقش انبیاست.

رشیدی پور در ادامه با تأکید بر اینکه کار معلمان در مدارس استثنایی فراتر از معلمی است، خاطر نشان کرد: کار در مدارس استثنایی نیاز به صبر، تجربه، حوصله و توانمندی مضاعفی دارد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری استان افزود: دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی ایران هستند.

رشیدی پور با بیان اینکه معلمان مدارس استثنایی معلمانی خاص برای کودکانی خاص هستند، تصریح کرد: دانش‌آموزان استثنایی با تمام محدودیت‌ها، دانش‌آموزانی مشتاق یادگیری هستند و می‌توانند مانند دیگر دانش‌آموزان، آینده روشنی داشته و نقش مؤثری در جامعه داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: با رایزنی با سایر دستگاه‌های اجرایی در استان تلاش داریم تا به شیوه‌های مناسب قسمتی از مشکلات ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی را کاهش دهیم.

وی با توجه به ضرورت دشمن شناسی، اذعان داشت: ایران اسلامی پیشرفت‌های بسیار ارزشمندی را به پاس خون پاک شهیدان کسب کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران پرچمدار جهان اسلام و الگوی برای مستضعفین وجهان اسلام شده است.

وی افزود: هر چه از انقلاب جلوتر آمدیم عزت انقلاب و مردم بیشتر شد و در طرف مقابل قدرت آمریکا و حامیانش افول کرده است و استکبار ورژیم جعلی صهیونیستی شکست را متحمل شده‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از معلمان مدرسه پارسا با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل به مناسبت روز معلم تجلیل به عمل آمد و از سوی سپاه بیت المقدس نیز ۱۴۶ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی همزمان با گرامیداشت روز معلم به دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه استثنایی پارسا در سنندج اهدا شد.

کد خبر 6094932

دیگر خبرها

  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس