Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:18:24 GMT

۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان گنبدی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۰۰۰

۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان گنبدی توزیع شد

عبدالقدیر کریمی پنجشنبه در حاشیه مرحله دوم اجرای نهضت کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس، اظهارداشت: این بسته‌های حمایتی توسط نیکوکاران، صاحبان واحدهای تولیدی و اقتصادی، سمن‌ها و پویش‌های مردمی، سپاه پاسداران، اوقاف و امور خیریه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و جمعیت هلال احمر تهیه و در اختیار نیازمندان مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهدای کمک‌های مومنانه به نیازمندان آسیب دیده از کرونا در گنبدکاووس همچنان ادامه دارد.

فرماندار گنبدکاووس با قدردانی از همراهی همیشگی خیران، بیان کرد: خیران گنبدی در ۶ ماه گذشته حدود ۳۵۰ میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز بیمارستان‌ها برای درمان بیماران کرونایی اهدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت که از زمان آغاز رزمایش کمک مومنانه تا عید غدیر ۱۸ هزار بسته معیشتی از محل اعتبارات بسیج و کمک‌های خیران میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور افزود: با آغاز ماه محرم توزیع ۶ هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با همکاری ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج گنبدکاووس آغاز شده و امیدواریم در مرحله بعدی هم بیش از چهار هزار بسته میان خانواده‌ها نیازمند شهرستان توزیع شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پنجشنبه گفت: تاکنون ۳۶۷ هزار و ۷۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۱ هزار و ۱۳۷ نفر رسیده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گنبدکاووس ویروس کرونا گلستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گنبدکاووس ویروس کرونا گلستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گنبدکاووس ویروس کرونا گلستان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون