Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:51:35 GMT

بسته‌های سرمایه‌گذاری برای مجموعه جهانی تخت جمشید تعریف شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۱۴۰

بسته‌های سرمایه‌گذاری برای مجموعه جهانی تخت جمشید تعریف شود

‍‍‍‍‍‍

معاون سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری و جذب اعتبارات لازم در مجموعه جهانی تخت جمشید پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، پس از کشف اسکلت‌های انسانی و حیوانی در مجموعه تخت جمشید بازدیدهای زیادی از سوی مسئولان استانی و کشوری از این میراث جهانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین بازدید الهه چراغی، معاون سازمان برنامه و بودجه استان فارس عصر امروز به همراه تعدادی از مسئولان شهرستان مرودشت بر تامین زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان تاکید شد. 

از جمله مواردی که در این بازدید از سوی مسئولان مورد تاکید قرار گرفت، ساماندهی سنگ فرش محور ورودی تخت جمشید، بوستان پردیس تخت جمشید، چادر سران مجموعه پردیس  و همچنین پل خان بود.

الهه چراغی، معاون سازمان برنامه و بودجه استان فارس در این بازدید به اهمیت تعریف بسته‌های سرمایه گذاری و همچنین افزایش جذب اعتبارات مالی لازم به ویژه اعتبار مربوط به توازن منطقه‌ای این استان تاکید کرد. 

"تخت جمشید" را صرفاً با سالی 5 میلیون اداره می‌کنیم!کشف 13 اسکلت در فصل چهارم کاوش آبراهه‌های تخت جمشید + تصاویرکشف 13 اسکلت در لایه‌های پنهان تخت جمشید ‌/ در قطعات استخوانی کشف شده آشفتگی دیده می‌شود

معاون سازمان برنامه و بودجه استان فارس پیگیری این مهم را قابل اهمیت و موثر دانست و سهم آن را در توسعه مجموعه تخت جمشید و شهرستان مرودشت غیرقابل انکار  اعلام کرد.

همچنین در ادامه این بازدید بهمن مردانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت به ظرفیت‌های کم نظیر این شهرستان در جذب گردشگر اشاره و عنوان کرد: شهرستان مرودشت جاذبه‌ها و اماکن گردشگری متعددی  دارد که ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه میراث فرهنگی ایجاد کرده است. 

وی گفت: این ظرفیت‌ها می‌تواند با ساماندهی و تعریف مقاصد مختلف در زمینه توسعه و ارتقاء صنعت گردشگری تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

مردانی افزود: سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی پروژه ساماندهی محور ورودی تخت جمشید با استفاده از اعتبارات استانی به عنوان یک اولویت و نیاز مبرم این شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/424/ ع

R7533/P1494/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... "تخت جمشید" را صرفاً با سالی ۵ میلیون اداره می‌کنیم! کشف ۱۳ اسکلت در فصل چهارم کاوش آبراهه‌های تخت جمشید + تصاویر کشف ۱۳ اسکلت در لایه‌های پنهان تخت جمشید ‌/ در قطعات استخوانی کشف شده آشفتگی دیده می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "تخت جمشید" را صرفاً با سالی ۵ میلیون اداره می‌کنیم! کشف ۱۳ اسکلت در فصل چهارم کاوش آبراهه‌های تخت جمشید + تصاویر کشف ۱۳ اسکلت در لایه‌های پنهان تخت جمشید ‌/ در قطعات استخوانی کشف شده آشفتگی دیده می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۲ آرین غلامی: پیشنهاد آمریکا را نپذیرفتم/ خاک و پرچم ایران را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم ۳ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۴ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۵ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۶ درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد ۷ معاون وزیر بهداشت: ورودی مبتلایان کرونا به بیمارستان‌ها ۷ تا ۱۰ درصد کاهش می‌یابد ۸ ۷۶۰۰۰ خانوار مرزنشین سیستان و بلوچستان در انتظار واریز پول سوخت / استاندار: به زودی واریز می‌شود + فیلم مهمترین اخبار استانها پارکینگ‌های حرم در تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است/ اجرای محدود آئین خطبه خوانی شب عاشورا در حرم رضوی خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم ۷۶۰۰۰ خانوار مرزنشین سیستان و بلوچستان در انتظار واریز پول سوخت / استاندار: به زودی واریز می‌شود + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند مهمترین اخبار تسنیم تقدیر نخست وزیر سوریه از حمایت‌های ایران/ تقویت همکاری تهران و دمشق در بخش‌های زیربنایی و مسکن برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود چین: آمریکا فوراً تحریم‌های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون سازمان برنامه و بودجه استان فارس سیستان و بلوچستان شهرستان مرودشت کشف ۱۳ اسکلت تخت جمشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نمایشگاه یادگارهای آئین محوطه‌های باستانی اردبیل (دوره پیش از تاریخ و تاریخی)، امروز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی گشایش یافت.
طبق اعلام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل این نمایشگاه از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.
آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی یکی از مکان‌های تاریخی و باستانی شهر اردبیل در شمال باختری ایران و از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است، در این محوطه علاوه بر مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مقبره‌های شاه اسماعیل اول (نخستین پادشاه صفویه) و همسر شاه اسماعیل (مادر شاه‌طهماسب) و نیز برخی از مشایخ و صاحب‌منصبان دوران صفوی و نیز کشته‌شدگان جنگ چالدران، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد