Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:22:32 GMT

آمریکا کل شورای امنیت را تهدید کرد!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۶۴۲۵

آمریکا کل شورای امنیت را تهدید کرد!

به گزارش جماران؛ کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل در تکرار ادعاهای بی‌اساس واشنگتن درباره ایران با اعلام اینکه این کشور هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح را نخواهد داد مدعی شد: «مکانیسم ماشه را بر اساس منافع آمریکا و ملت‌های منطقه اجرا خواهیم کرد و شورای امنیت باید به مسئولیت خود برای اجرای روند‌های قانونی عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «قطعنامه ۲۲۳۱ به واشنگتن اجازه می‌دهد تا سازوکار بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موسوم به مکانیسم ماشه را اجرایی کند و هر کسی که در برابر مکانیسم ماشه بایستد تحریم خواهد شد.»

مقام آمریکایی در پایان مدعی شد: «ایران از سلاح برای تروریسم استفاده می‌کند و تهران باید تامین سلاح برای گروه‌های مسلح را متوقف کند و بدترین چیزی که می‌تواند اتفاق بیفتد دستیابی ایران به سلاح است.»

اخبار مرتبط کنایه سخنگوی وزارت خارجه به پمپئو پس از ادعا در مورد مکانیسم ماشه پاسخ چین به ادعای آمریکا در مورد فعال شدن مکانیسم ماشه: دروغ است چین: آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه ناکام می ماند آمریکا برای توجیه اقدام خود در خصوص مکانیسم ماشه با مشکلات زیادی مواجه است حیله گری آمریکا علیه ایران در رابطه با مکانیسم ماشه چین: «مکانیسم ماشه» فعال نخواهد شد پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به رسانه‌های بیگانه: صرف درخواست آمریکا موجب فعال شدن مکانیسم ماشه نمی‌شود آمریکا خواستار فعالسازی مکانیسم ماشه شد مقامات روس: آمریکا اجازه استفاده از مکانیسم ماشه را ندارد و شکست خواهد خورد نماینده ایران در سازمان ملل: جامعه بین المللی‌حق آمریکا برای مکانیسم ماشه را رد کرد پاسخ تند چین و روسیه به اقدام آمریکا برای استفاده از مکانیسم ماشه علیه ایران

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا شورای امنیت تحریم های ایران بازگشت تحریم های ایران مکانیسم ماشه کلی کرافت کلی کرفت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مکانیسم ماشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی

سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»