Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بهشهر در مجلس با بیان اینکه وضعیت استان مازندران در مقابله با کرونا سخت تر شده است، تاکید کرد که مردم از سفرهای غیر ضروری به این استان خودداری کنند.

غلامرضا شریعتی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت استان مازندران نامساعد است، تصریح کرد: شرایط استان مازندران در خصوص کرونا قرمز است و چند ماهی می شود که به دلیل مسافرت های غیر ضروری به استان حتی وضعیت از قرمز نیز عبور کرده و شرایط بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: از مردم عزیز کشور انتظار داریم که از سفرهای غیر ضروری به استان مازندران خودداری کنند. مردم استان با این ویروس درگیر هستند و آمار بیماران بستری در بیمارستان های استان بالا است. از مردم عاجزانه تقاضا داریم که از سفرهای غیر ضروری تا گذر از پیک این بیماری به استان مازندران خودداری کنند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس تصریح کرد: مردم مازندران از گذشته میزبان تمام مردم ایران از سراسر کشور بوده اند و ان شاءالله بعد از پایان این بیماری نیز صمیمانه پذیرای حضور مسافران از همه نقاط کشور هستیم. اما امروز شرایط مقابله با این ویروس در سطح استان پیچیده می باشد.

شریعتی در پایان تاکید کرد: از مردم انتظار داریم که سفرهای تفریحی خود را به عقب انداخته و مردم استان را در مقابله با این بیماری یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس استانی سیاسی استان مازندران خودداری کنند غیر ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند.

*هواداران تیم نساجی و سپس پرسپولیس از ساعت ۱۴ در ورزشگاه وطنی بودند و ساعت ۱۷ ورزشگاه پر شد.

*با توجه به تمهیدات صورت گرفته خیلی تلاش شد تا تماشاگران دو تیم وارد سکوهای یکدیگر نشوند و هواداران نساجی با توجه به اتفاقات فصل گذشته اجازه ورود پرسپولیسی ها روی سکوهای تیم خود را ندادند.

*بسیاری از تماشاگران به دلیل نداشتن بلیت پشت درهای بسته ورزشگاه وطنی ماندند.

*در این فصل اوستون اورونوف برای سومین بار دروازه نساجی را باز کرد. او دو گل با پیراهن نوبهار ازبکستان در دو بازی به نساجی در لیگ قهرمانان زد و در بازی امروز نیز در دقیقه 6 دروازه نساجی را بازز کرد.

*پیش از شروع بازی ساکت الهامی برخورد گرمی با نیمکت پرسپولیس از جمله افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان تهران داشت. 

* احسان حسینی و محمود قائد رحمتی در فهرست نساجی برای این مسابقه حضور ندارند.سعید اقایی در این دیدار 4 کارته است.

دیدار دو تیم با یک گل به سود پرسپولیس در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند