Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نصیری روز جمعه در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی افزود: تامین برق مطمئن و پایدار رونق بخش زیر ساخت‌های صنعتی و معدنی است که در این ارتباط برای بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های معادن 2 شهرستان تنگستان و دشتی لازم است زیر ساخت‌های تامین برق مطمئن دراین مناطق توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بیش از ۳۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی و تنگستان قرار دارد که نگاه به توسعه صادرات مواد معدنی و توسعه ناوگان دریایی در شهرستان می‌طلبد برای دسترسی به توسعه متوازن برخی از زیر ساخت‌های این مناطق از جمله تاسیسات تامین و انتقال برق و انرژی توسعه یابد.
نصیری ادامه داد: اکنون در شهرستان‌های دشتی و تنگستان از جمله طرح‌های در دست اقدام پروژه ایستگاه ۱۳۲ به ۲۰ کیلو ولت جائینک است که در زمان حاضر مراحل مکان یابی، طراحی و مشاوره و محوطه سازی ایستگاه انجام شده‌است.
وی افزود: با بهره‌برداری از ایستگاه جائینک بخش بزرگی از مشکلات مربوط به شبکه انتقال برق موجود در شهرستان تنگستان برطرف خواهد شد.
نصیری عنوان کرد: در مورد حل مشکل بخش طسوج شهرستان دشتی نیز موضوع اکنون در مرحله برگزاری مناقصه برای احداث نیروگاه محلی در مقیاس کوچک هشت مگاواتی است.
وی گفت: سرمایه‌گذارانی نیز برای اجرای طرح یاد شده اعلام آمادگی کردند که امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات بخش طسوج حل شود.
نصیری ادامه داد: با توجه به وجود ایستگاه کاهش فشار گاز در  نزدیکی بخش طسوج امکان احداث نیروگاه گازی مقیاس کوچک هشت مگاواتی در این منطقه وجود دارد که می‌تواند تا حدقابل قبولی مشکل برق منطقه را برطرف کند.
وی ادامه داد: امیدواریم در صورت بروز نکردن مشکلات پیش بینی نشده تا تابستان ۱۴۰۰ این نیروگاه مقیاس کوچک قابل بهره‌برداری باشد.
نماینده شهرستان‌های تنگستان و دشتی مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل بین بخشی و جدیت کارگزاران و مسئولان در پیگیری و حل مشکلات مردم فرصتی برای خدمتگزاری است.
غلامحسین کرمی افزود: در نظام اسلامی این موهبت و فرصت دراختیار مسئولان و کارگزاران قرار دارد که خدمتگزاران شریف‌ترین اقشار جامعه بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار باشند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شرکت برق منطقه ای فارس بوشهر انرژی برق فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شرکت برق منطقه ای فارس بوشهر انرژی برق فارس مجلس شورای اسلامی شرکت برق منطقه ای فارس بوشهر انرژی برق فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر

فرماندار دیر جاده وفاق بین بنادر دیر و کنگان را یکی از محورهای مهم مواصلاتی و گردشگری جنوب استان بوشهر دانست و گفت: ۱۰۳ میلیارد تومان تاکنون به این پروژه اعتبار تخصیص داده شده است. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دیر اظهار داشت: جاده وفاق در جنوب استان بوشهر یکی از محورهای مهم مواصلاتی و گردشگری ساحلی است.

وی با بیان اینکه شهرستان دیر در عرصه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های مهمی است، اضافه کرد: یکی از قابلیت مهم شهرستان دیر در عرصه گردشگری ساحلی در جوار خلیج‌ فارس است.

فرماندار دیر جاده وفاق بین بنادر دیر و کنگان را یکی از محورهای مهم مواصلاتی و گردشگری جنوب استان بوشهر دانست و بیان کرد: در راستای تکمیل طرح‌های راهسازی اعتبارات لازم به طرح جاده وفاق در جنوب استان بوشهر تخصیص یافته است که ضمن قدردانی از حمایت استاندار مبلغ 103 میلیارد تومان تاکنون به این پروژه اعتبار تخصیص داده است.

باربرز  ضمن قدردانی از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس گفت: از ناحیه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس جنوبی مبلغ 23 میلیارد تومان به این طرح تخصیص یافته که امیدواریم با همکاری خوب شورای راهبردی شاهد تکمیل و بهره‌برداری این طرح در آینده نزدیک باشیم.

وی یکی از مزیت‌های مهم جاده وفاق را کاهش مسیر دیر به کنگان دانست و تصریح کرد: با تکمیل جاده وفاق مسیر 25 کیلومتری بنادر دیر و کنگان به 8 کیلومتر کاهش می‌یابد و نقش مهمی در خروج شهرستان دیر از بن بست دارد.

فرماندار دیر پروژه جاده وفاق را دروازه اتصال جنوب کشور از ساحل به مرکز استان بوشهر دانست و اظهار امیدواری کرد: مرحله نخست این پروژه در آینده نزدیک به طول حدود 4 کیلومتر افتتاح می‌شود.

باربرز  با بیان اینکه جاده وفاق از سمت بندر کنگان 3 کیلومتر آماده آسفالت است، گفت: از سمت شهرستان دیر نیز 1.1 کیلومتر آسفالت شده و 800 متر دیگر آماده آسفالت است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود