Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@03:56:43 GMT

برگ برنده ایران در قضیه مکانیسم ماشه

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۷۴۲۳

برگ برنده ایران در قضیه مکانیسم ماشه

به گزارش افکارنیوز،

مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی درباره درخواست آمریکا از سازمان ملل برای فعال شدن «مکانیسم ماشه» اظهار داشت: مکانیسم ماشه یکی از ضعف‌های برجام بود که به دستگاه دیپلماسی ما دیکته کردند و اساس انتقاد، منتقدان برجام هم به دلیل همین مکانیسم ماشه صورت می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا به دنیا بفهمانیم که آمریکا به صورت یکطرفه و یک جانبه از برجام خارج شده است و امروز نمی تواند طبق قانون از این امتیاز استفاده کند.

وی در همین رابطه به مخالفت کشورهای عضو اتحادیه اروپا با فعال شدن مکانیسم ماشه توسط آمریکا اشاره و تصریح کرد: بزرگترین برگ برنده ایران در قضیه مکانیسم ماشه خروج آمریکا از برجام است که این خروج هم به صورت یک طرفه و گستاخانه صورت گرفته است.

محمودوند به شکست آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل در مورد تحریم تسلیحاتی ایران اشاره و تاکید کرد: به دلیل برخی رفتارهای دولت آمریکا و شخص ترامپ به ویژه در بحث محیط زیست که با هجمه وسیعی از سوی NGOهای مردم نهاد به رو به رو شد امروز آمریکا از شرایط خوبی برخوردار نیست بنابراین دستگاه دیپلماسی از این فرصت طلایی به نفع ملت ایران استفاده کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ایران سازمان ملل مجلس شورای اسلامی نماینده مردم مکانیسم ماشه مکانیسم ماشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور