Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شمار مبتلایان به کرونا در اصفهان رو به افزایش است، اظهار داشت: در این شرایط کادر درمانی بیمارستان‌ها فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ابتدای شیوع کرونا مراکز ۱۶ ساعته در همه استان‌ها راه‌اندازی شد، ادامه داد: ۵۲ مرکز از این مراکز در استان اصفهان فعال است و از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر به مراجعه کنندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در این مراکز غربالگری اولیه انجام می‌شود، افزود: در این مراکز از همه مراجعه کنندگان و به ویژه افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند نمونه‌گیری می‌شود.

وی گفت: از شهروندان اصفهانی درخواست داریم به جای مراجعه به بیمارستان‌ها با توجه به فشار کاری کادر درمان به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند.

کد خبر 5010181

منبع: مهر

کلیدواژه: کمال حیدری ویروس کرونا شیوع کرونا بیماری کرونا محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان قزوین بیرجند مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند