Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان که با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد به ظرفیت صداوسیمای مرکز آبادان اشاره کرد و گفت: بنده از این مرکز بابت نقد و بررسی و پیگیری در خرمشهر تقدیر و تشکر میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و افزود: این هفته فرصت مناسبی است که خدمات ، نقاط ضعف و قوت مسئولان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

امام جمعه خرمشهر به وعده های عملی نشده دولت اشاره کرد و گفت: احیای اروند رود یکی از وعده های دولت که بر روی زمین مانده و تاکنون اقدامی برای ان صورت نگرفته است.

حجت الاسلام عادل پور ادامه داد: شهرستان خرمشهر در بحث عمران شهری، خدمات ، آب و فاضلاب مشکلات زیادی دارد که باید بررسی و رفع گردد.

او با اشاره به اینکه بسیاری از قوانین مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند اعمال نشده است تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم پیش از پایان دولت فعلی این وعده ها به سرانجام برسد.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد:اگر واحدهای تولیدی تعطیل شده در خرمشهر احیا شوند مشکل عمده بیکاری در خرمشهر حل خواهد شد.

حجت الاسلام عادل پور افزود: از سازمان منطقه آزاد اروند بابت حمایت از تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان تشکر می کنیم و انتظار داریم این حرکت برای دیگر واحدها هم ادامه پیدا کند.

ترور سردار دل ها توسط آمریکای جنایتکار

او به سیاست خارجی هم اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران، قربانی تروریستی گروهک منافقین و تروریست جهانی است و ترور سردار دل ها سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار از نمونه ی این تروریست ها و ان شاء الله با خارج کردن تمام نیروی های آمریکا از منطقه انتقام سردار شهیدمان را خواهیم گرفت.

برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)

امام جمعه خرمشهر در ادامه سخنانش اضافه کرد: با توجه به وضعیت  ویروس کرونا در کشور ، خوشبختانه مجالس عزاداری امام حسین (ع) در شهرستان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عادل پور در پایان افزود: از تمامی شهروندان عزیز انتظار رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی را داریم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه ماه محرم ویروس کرونا امام جمعه خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که هم دما با دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۷ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۳ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر