Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@00:05:56 GMT

یحی گل محمدی در دو قدمی استعفا

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۱۲۸

ورزش سه نوشت: ظاهرا سرمربی پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن ۴۸ ساعت پرماجرا، تصمیم گرفته نامه استعفای خود را تحویل مسئولان این باشگاه بدهد.

شکست پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل استقلال تبعاتی بیشتر از آنچه تصور می‌شد برای قهرمان لیگ به همراه داشت. در این میان یحیی گل‌محمدی هم به عنوان سرمربی این تیم فشار زیادی را تحمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او روز گذشته تمام پست‌های اینستاگرام خود را هم پاک کرد و در ۴۸ ساعت اخیر حتی با دوستان نزدیکش هم صحبتی انجام نداده و تلفنش را از دسترس خارج کرده است.
با این حال آن چه واضح است، ناراحتی شدید سرمربی پرسپولیس از مسئولان این باشگاه است. موضوعی که او حتی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال هم به آن اشاره کرد از مسئولان این باشگاه خواست از خواب خرگوشی بیدار شوند: الان باید خودمان را برای لیگ قهرمانان آماده کنیم. اگر باشگاه از خواب زمستانی و خرگوشی بیدار شود. این تیم احتیاج به تقویت دارد. ما خیلی بازیکن نظیر بیرانوند و استوکس را از دست دادیم. باید برایشان جایگزین پیدا کنیم. من اسامی بازیکنان مد نظرم را هم دادم اما مسئولان باشگاه خیلی ضعیف ظاهر شده اند و اگر اینطور ادامه دهند قطعا به مشکل خواهیم خورد.
ناراحتی یحیی از عملکرد مسئولان پرسپولیس در نقل و انتقالات به اوج خود رسیده؛ پس از آنکه سپاهانی‌ها دانیال اسماعیلی‌فر را به عنوان اولویت اول نقل و انتقالات پرسپولویس از چنگ این باشگاه در آوردند، حالا خبر می‌رسد دومین ستاره مدنظر این باشگاه هم قید حضور در پرسپولیس را زده و راهی تیم دیگری خواهد شد. عملکردی که باعث شده یحیی به شدت از شرایط نقل و انتقالاتی تیمش ناراضی باشد و تصمیم به استعفا بگیرد. موضوعی که قطعا می‌تواند پرسپولیس را وارد بحرانی تازه کند.
علاوه بر ناتوانی در جذب بازیکنان جدید، چند بازیکن کلیدی فعلی پرسپولیس هم در آستانه جدایی از این باشگاه و حضور در لیگ‌های حاشیه‌ خلیج فارس هستند و این موضوع هم یکی دیگر از نگرانی‌های بزرگ یحیی است.
قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر آن‌قدر سطح توقعات را از خود بالا برده که حتی شکست در ضربات پنالتی مقابل نایب‌قهرمان لیگ و رقیب سنتی هم برای آنها یک چالش بزرگ محسوب می‌شود .در این شرایط طبیعی است که یحیی از مدیران باشگاه انتظار تقویت مناسب این تیم را داشته باشد. اتفاقی که تا امروز نیفتاده و دو گزینه اول لیست یحیی راهشان را به سمت سایر تیم‌ها کج کرده‌اند.
پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس استقلال استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود