Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان اظهار داشت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه، خواهران بسیجی استان لرستان برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی وارد عمل شدند.

او افزود: در همین راستا کارگاه‌های تولید ماسک راه اندازی شد و همچنین، شناسایی بانوان سرپرست خانوار آسیب دیده از کرونا و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان تصریح کرد: همزمان با دهه اول محرم دو هزار و ۶۷۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود که برای هر بسته ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

سپهوند عنوان کرد: با توجه به فصل بازگشایی مدارس، ۱۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند که دانش آموز دارند توزیع می‌شود.

او بیان کرد: علاوه بر این ۶۰۰ بسته بهداشتی تهیه و توزیع می‌شود و شش راس گوسفند ذبح شده و گوشت‌های گرم بسته بندی و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان افزود: در صورتی که مردم تمایل دارند می‌توانند نذورات خود را به پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند تا بسته‌های معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شود و همچنین زوج‌هایی که مایل باشند می‌توانند هزینه‌های مراسم ازدواج خود را برای تهیه بسته‌های معیشتی اهدا کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سپاه بسته معیشتی بسته های معیشتی توزیع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است

دریافت 197 MB کد خبر 6090436

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی