Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بسیاری از ایرانیان لقب «علمدار سید علی» را به ایشان دادند. این لقب را مردم به این دلیل که ایشان در هر حال همراه و یاور رهبر انقلاب بودند برایشان انتخاب کردند. حالا با فرارسیدن تاسوعای حسینی و سالروز شهادت عباس ابن علی (ع) علمدار دشت کربلا که رشادت هایشان را زیاد شنیده ایم، مردم ایران بیش از پیش به یاد حاج قاسم افتاده و یاد ایشان را گرامی می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه همزمان با شب تاسوعای حسینی تصویری از خودش در کنار شهید سلیمانی در زمان حیات ایشان را منتشر کرد و متنی را درباره ایشان نوشت. رئیسی در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش نوشت:

" «السلام علیک یا من وفی ببیعته»
عباس بن علی علیه‌السلام نام بلندی که در خاطرِ پاک‌ضمیران، نماد تمام‌عیار سلحشوری، ادب، وفا، بصیرت و عاطفه است.درخشش این اُسوه

عاشورایی چنان چشم تاریخ را خیره کرده که مکتب تشیع از اسطوره‌سازی و افسانه‌پردازی بی‌نیاز شده است.

رزمندگیِ سپهسالار فداکار سیدالشهداء در کارزار قدسی کربلا و شهادت حماسی او در کرانه فرات، از شورآفرین‌ترین صحنه‌های جهاد فی سبیل الله بود که دامنه اثربخشی آن، عصر حاضر و اعصار آتی را درمی‌نوردد.

نسل انقلابی ما توفیق داشت که نَمی از یَم وفا و استقامت اباالفضل سلام‌الله‌علیه را در سیمای سرداری مخلص نظیر شهید سلیمانی نظاره کند و حجت وفا به عهد و پیمان را بر خود تمام ببیند.

اینک ماییم و تراز حاج‌قاسم که سنجه‌ای‌ست نیکو بر میزان ولایتمداری و پایداری بر عهدی که بستیم.


سید ابراهیم رئیسی "

View this post on Instagram

‌‌  «السلام علیک یا من وفی ببیعته» ‌‌ عباس بن علی علیه‌السلام نام بلندی که در خاطرِ پاک‌ضمیران، نماد تمام‌عیار سلحشوری، ادب، وفا، بصیرت و عاطفه است. ‌‌ درخشش این اُسوه عاشورایی چنان چشم تاریخ را خیره کرده که مکتب تشیع از اسطوره‌سازی و افسانه‌پردازی بی‌نیاز شده است. ‌‌ رزمندگیِ سپهسالار فداکار سیدالشهداء در کارزار قدسی کربلا و شهادت حماسی او در کرانه فرات، از شورآفرین‌ترین صحنه‌های جهاد فی سبیل الله بود که دامنه اثربخشی آن، عصر حاضر و اعصار آتی را درمی‌نوردد. ‌‌ نسل انقلابی ما توفیق داشت که نَمی از یَم وفا و استقامت اباالفضل سلام‌الله‌علیه را در سیمای سرداری مخلص نظیر شهید سلیمانی نظاره کند و حجت وفا به عهد و پیمان را بر خود تمام ببیند. ‌‌ اینک ماییم و تراز حاج‌قاسم که سنجه‌ای‌ست نیکو بر میزان ولایتمداری و پایداری بر عهدی که بستیم. سید ابراهیم رئیسی  ۱۳۹۳/۸/۱۴

A post shared by سید ابراهیم رئیسی (@raisi_org) on Aug 28, 2020 at 9:13am PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی سید ابراهیم رئیسی تاسوعای حسینی با شبکه های اجتماعی سید ابراهیم رئیسی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان