Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد. بنا بر تازه‌ترین آمار‌ها ۱۷ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۹۱۶ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

در میان شش میلیون و ۷۷۰ هزار و ۴۸۰ مورد ابتلای فعال در سراسر جهان، ۹۹ درصد موارد یعنی شش میلیون و ۷۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر وضعیت خفیف داشته‌اند و تنها ۶۱ هزار و ۱۹۴ مورد معادل یک درصد از کل موارد در وضعیت وخیم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین از ۱۸ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۴۷ پرونده مختومه بیماران مبتلا به کرونا، ۱۷ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۹۱۶ نفر معادل ۹۵ درصد از موارد بهبود یافته و ۸۴۱ هزار و ۳۳۱ نفر معادل پنج درصد از موارد جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا با بیش از ۶ میلیون مبتلا همچنان درصدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار داشته و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر سه کشور آمریکا، برزیل و هند به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم، کشور‌هایی هستند که بالای سه میلیون مبتلا به کووید-۱۹ را در آمار‌های رسمی خود گزارش کرده‌اند.

همچنین پس از ایالات متحده کشور‌های برزیل، مکزیک، هند و انگلیس به ترتیب بیشترین شمار قربانیان این بیماری را به خود اختصاص داده‌اند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشور‌هایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را داشته‌اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا شش میلیون و ۹۶ هزار و ۲۳۵ مبتلا، ۱۸۵ هزار و ۹۰۱ قربانی

۲. برزیل سه میلیون و ۸۱۲ هزار و ۶۰۵ مبتلا، ۱۱۹ هزار و ۵۹۴ قربانی

۳. هند سه میلیون و ۴۶۳ هزار و ۹۷۲ مبتلا، ۶۲ هزار و ۷۱۳ قربانی

۴. روسیه ۹۸۰ هزار و ۴۰۵ مبتلا، ۱۶ هزار و ۹۱۴ قربانی

۵. پرو ۶۲۹ هزار و ۹۶۱ مبتلا، ۲۸ هزار و ۴۷۱ قربانی

۶. آفریقای جنوبی ۶۲۰ هزار و ۱۳۲ مبتلا، ۱۳ هزار و ۷۴۳ قربانی

۷. کلمبیا ۵۹۰ هزار و ۵۲۰ مبتلا، ۱۸ هزار و ۷۶۷ قربانی

۸. مکزیک ۵۸۵ هزار و ۷۳۸ مبتلا، ۶۳ هزار و ۱۴۶ قربانی

۹. اسپانیا ۴۵۵ هزار و ۶۲۱ مبتلا، ۲۹ هزار و ۱۱ قربانی

۱۰. شیلی ۴۰۵ هزار و ۹۷۲ مبتلا، ۱۱ هزار و ۱۳۲ قربانی

سپس کشور‌های آرژانتین با ۳۹۲ هزار و ۹ مبتلا، ایران با ۳۶۹ هزار و ۹۱۱ مبتلا، انگلیس با ۳۳۱ هزار و ۶۴۴ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۱۲ هزار و ۹۲۴ مبتلا، بنگلادش با ۳۰۶ هزار و ۷۹۴ مبتلا، پاکستان با ۲۹۵ هزار و ۵۳ مبتلا، فرانسه با ۲۶۷ هزار و ۷۷ مبتلا، ترکیه با ۲۶۵ هزار و ۵۱۵ مبتلا، ایتالیا با ۲۶۵ هزار و ۴۰۹ مبتلا، آلمان با ۲۴۲ هزار و ۱۱۴ مبتلا، عراق با ۲۲۳ هزار و ۶۱۲ مبتلا، فیلیپین با ۲۰۹ هزار و ۵۴۴ مبتلا، اندونزی با ۱۶۵ هزار و ۸۸۷ مبتلا، کانادا با ۱۲۷ هزار و ۳۵۸ مبتلا، قطر با ۱۱۸ هزار و ۱۹۶مبتلا، اوکراین با ۱۱۴ هزار و ۴۹۷ مبتلا، بولیوی با ۱۱۴ هزار و ۴۰۹ مبتلا، اکوادور با ۱۱۲ هزار و ۱۴۱ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۱۱۲ هزار مبتلا و قزاقستان با ۱۰۵ هزار و ۵۵۸ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا در جهان کرونا در ایران کووید19 ویروس کرونا پارسی خبر کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟

از امپراتوران روم گرفته تا جان دی. راکفلر که به اولین میلیاردر جهان تبدیل شد، دنیا شاهد زندگی ثروتمندان بسیاری بوده است. اما ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان کجا زندگی می‌کنند؟

به گزارش روزیاتو، اینفوگرافیک زیر، کشور‌هایی را که بیشترین تعداد میلیاردر‌ها را در سال ۲۰۲۴ در خود جای داده اند را نشان می‌دهد.

کشور‌های دارای بیشترین میلیاردر‌ها در سال ۲۰۲۴

طبق فهرست ثروتمندان جهان Hurun در سال ۲۰۲۴، چین ۸۱۴ میلیاردر دارد که بیشترین تعداد میلیاردر‌ها در جهان است. چین علیرغم حفظ رتبه اول، طی یک سال ۱۵۵ میلیاردر را از دست داد، در حالی که ایالات متحده ۱۰۹ میلیاردر به دست آورد. شکاف بین دو کشور اکنون به ۱۴ میلیاردر کاهش یافته است.

ایالات متحده و چین با هم نزدیک به نیمی از ۳،۲۷۹ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند. پس از آن‌ها هند با ۲۷۱ میلیاردر و بریتانیا با ۱۴۶ میلیاردر قرار دارند.

با این حال، در مجموع، کشور‌های اروپایی شش کشور از ۱۰ کشور برتر و هشت کشور از ۲۰ کشور برتر با بیشترین تعداد میلیاردر‌ها هستند.

به طور طبیعی، بزرگترین اقتصاد‌های جهان در تعداد میلیاردر‌ها بیش از حد حضور دارند، زیرا فرصت‌های بیشتری برای تولید ثروت فراهم می‌کنند.

سوئیس، سنگاپور و سوئد از این نظر با دیگر کشور‌ها فرق می‌کنند و تنها یکی از آن‌ها در بین ۲۰ اقتصاد برتر از نظر تولید ناخالص داخلی قرار دارند. تصور می‌شود که هر سه کشور دارای نرخ‌های مالیاتی بالایی هستند که معمولاً برای ثروت اندوزی مفید نیستند. اما برداشت‌ها می‌تواند گمراه کننده باشد. به عنوان مثال، سوئد مالیات بر ارث، نرخ ثابت بر عایدی سرمایه و نرخ مالیات شرکتی ۲۱ درصدی ندارد.

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • قصه فراق از تحصیل