Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:50:00 GMT

سقوط «بلک‌ هاوک» آمریکایی با ۲ کشته و ۳ زخمی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۲۷۴۸

سقوط «بلک‌ هاوک» آمریکایی با ۲ کشته و ۳ زخمی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فرماندهی عملیات ویژه ارتش آمریکا امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نظامی این کشور در سقوط یک فروند بالگرد نظامی «بلک‌ هاوک» در جزیره «سن کلمنت» ایالت کالیفرنیا جان خود را از دست دادند و سه نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

بنا به گفته یکی از مقام‌های وزارت دفاع آمریکا، حادثه فوق اواخر روز پنجشنبه هفته گذشته به وقت محلی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه اطلاع‌رسانی «سن دیه‌گو یونیون تریبیون»، فرماندهی عملیات ویژه ارتش آمریکا در بیانیه‌ای بدون ارائه هرگونه جزئیات بیشتر اعلام کرد که حادثه فوق در حومه «کلرادو» به وقوع پیوسته است.

«جی الیس ون پول» یکی از سخنگویان ارتش آمریکا در یک پیام ایمیلی در خصوص این حادثه گفت: «در این نقطه از زمان چیزی فراتر از بیانیه‌ ارائه شده را فاش نمی‌کنیم. ما همچنان در فرایند اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها هستیم و تا زمان تکمیل این فرایند، اطلاعات بیشتری فاش نخواهیم کرد».

بعد از بیانیه فرماندهی عملیات ویژه ارتش آمریکا، یکی از مقام های وزارت دفاع آمریکا در این خصوص به سن دیه‌گو یونیون تریبیون گفت که حادثه فوق در جزیره سن کلمنت واقع در ۷۰ مایلی غرب سن دیه‌گو و منطقه تحت کنترل نیروی دریایی ایالات متحده به وقوع پیوسته است.

جزیره فوق دارای یک فرودگاه و یک مرکز آموزش است که یگان‌های عملیات ویژه ارتش آمریکا از آن استفاده می‌کنند و تحت کنترل فرماندهی پایگاه دریایی کرونادو است.

ارتش آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان آمریکایی در بالگرد حادثه‌ دیده در حال انجام عملیات‌های آموزشی روزانه خود در حومه کلرادو ایالت کالیفرنیا بودند که این حادثه به وقوع پیوست.

اواخر ماه ژوئیه، هشت تفنگدار درایی و یک ملوان آمریکایی پس از غرق شدن یک خودروی آبی خاکی در حدود یکهزار و ۵۰۰ متری امتداد ساحل جزیره سن کلمنت جان خود را از دست دادند.

بالگردهای بلک هاوک (UH-۶۰) اواخر دهه ۱۹۷۰ وارد ارتش آمریکا شد اما طی سالهای اخیر، به روز رسانی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شب های محرم هفته دولت دارا دوم تاسوعا روستای ابوالفضل شینزو آبه آمریکا سقوط بالگرد بالگرد نظامی بلک هاوک شب های محرم هفته دولت دارا دوم تاسوعا روستای ابوالفضل شینزو آبه عملیات ویژه ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد

به گزارش صدای ایران،عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم