Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:45:20 GMT

فرد هتاک به مردم مازندران شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۳۴۶۶

فرد هتاک به مردم مازندران شناسایی شد

گروه استان‌ها - فردی که در فضای مجازی به مردم مازندران و کلاردشت توهین کرده بود شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ سید‌جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر توهین به مردم از سوی فردی در شهرستان کلاردشت، با رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته این فرد شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که نامبرده از محل متواری شده است، هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

قدردانی استاندار گلستان از برخورد جدی نیروی انتظامی با ‌هنجارشکنان، اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیتخط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلمجانشین فرمانده ناجا: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد

به گزارش تسنیم، روز گذشته  فیلمی در فضای مجازی از توهین یک فرد به اهالی کلاردشت، مازندران و شمال نشر پیدا کرد که واکنش‌های زیادی در پی داشت.

انتهای پیام/ 681/ ز

R41358/P/S6,74/CT12 بیشتر بخوانید... قدردانی استاندار گلستان از برخورد جدی نیروی انتظامی با ‌هنجارشکنان، اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت دستگیری یک سارق توسط مدافع منچستریونایتد در سوئد واکنش رئیس شورای شهر ساری به دستگیری چند عضو شورای شهر / مردم از قضاوت نادرست خودداری کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قدردانی استاندار گلستان از برخورد جدی نیروی انتظامی با ‌هنجارشکنان، اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت دستگیری یک سارق توسط مدافع منچستریونایتد در سوئد واکنش رئیس شورای شهر ساری به دستگیری چند عضو شورای شهر / مردم از قضاوت نادرست خودداری کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به ۹ سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى است ۲ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۳ گزارش| بی‌توجهی برخی هموطنان به هشدارها و مسافرت به گیلان / شرایط کرونا رو به «بحران» است ۴ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۵ برخورد جدی با عطاری‌های مداخله‌کننده در امور پزشکی/قانون در زمینه طب سنتی شفاف نیست ۶ اختصاصی| پرونده آذرآب با قید فوریت و ضرب‌الاجل رسیدگی می‌شود/ شاخ و برگ زیاد پرونده آذرآب ۷ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۸ رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مراسم عاشقی در هیئت انصارالحسین(ع)/ کودکانی که پا‌به‌پای پیرغلامان به عزا نشستند عزاداری مشهدی‌ها در بوستان بزرگ ملت/تمام پروتکل‌ها رعایت شد + فیلم گزارش ویدئویی| مراسم تاسوعای حسینی در استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است فرد هتاک به مردم مازندران شناسایی شد مهمترین اخبار تسنیم تظاهرات هزاران نفر در پایتخت آمریکا/ ترامپ: معترضان واشنگتن اراذل و اوباش هستند ماجرای شهادت اباالفضل(ع) به روایت رهبر انقلاب روضه‌خوانی "محمود کریمی" در منزل "شهید سلیمانی " شهادت یکی از فرماندهان حشد شعبی در خانقین+عکس زمان انتخاب نخست وزیر جدید ژاپن اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراذل و اوباش شناسایی شد برخورد جدی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران