Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دکتر سیما سادات لاری با بیان اینکه عزاداری امام حسین (ع) برای تمام ظلم ستیزان و عاشقان خاندان اهل بیت اهمیت زیادی دارد، گفت: به دلیل همه گیری ویروس کرونا در کشور و با هدف تعادل بخشی میان حفظ سلامت شهروندان و برگزاری مناسک سوگواری، تلاش‌های زیادی از سوی بانیان مراسم عزاداری‌های امسال در جهت اجرای هرچه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در همین راستا پویش نذر ماسک از جمله اقدامات نیکوکارانه و انسان دوستانه‌ای بود که مدتی است در کشور به جریان افتاده است و طی آن مردم اخلاق مدار کشورمان نسبت به تهیه و توزیع ماسک به عنوان یکی از مهمترین عوامل بازدارنده از انتقال کرونا اقدام می‌کنند. حال با توجه به اینکه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به سر می‌بریم و ضرورت دارد که مسائل بهداشتی را در مراسم عزاداری رعایت کنیم، از تمام محبان امام حسین (ع) درخواست می‌کنیم تا با مشارکت در پویش نذر ماسک، تهیه و توزیع ماسک را به عنوان اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه در کنار سایر نذرهایشان قرار دهند.

لاری در پایان گفت: به طور حتم مشارکت همگانی در این پویش سلامت محور و مومنانه گامی موثر در جهت رفع مشکلات هیات‌های مناطق محروم و کم برخوردار خواهد بود. ضمن عرض تسلیت مجدد ایام سوگواری امام حسین (ع) به مردم شریف ایران، از کلیه عاشقان و شیفتگان آن حضرت خواهش می‌کنیم که تمام همت و تلاش خود را در راستای اجرای هر چه مطلوب‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری به کار گیرند تا شاهد برپایی محرمی عاری از هرگونه آفت بیماری و سرشار از شور و شعور حسینی در تمام کشور باشیم. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت بهداشت عزاداری محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی