Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس تثبیت مالکیت بالغ بر ۱ میلیون و ۱۵۲ هزار هکتار از اراضی ملی فارس را حاصل تلاش پرسنل خدوم ادارات ثبتی است دانست و گفت: در صورت ارائه نقشه‌های مبتنی بر استاندارد‌های کاداستر و سامانه شمیم توسط ادارات منابع طبیعی تثبیت مالکیت این اراضی در حداقل زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   تاریخ انتشار: 13:01 - 09 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۳۴۹

خبرگزاری میزان - جلسه بررسی موانع و مشکلات صدور اسناد مالکیت اراضی ملی استان فارس با حضور سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس برگزار شد.

در این کارگروه «عبدالحسن صمدنژاد» سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، تثبیت مالکیت بالغ بر ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی فارس در مدت سپری شده از سال جاری را حاصل تلاش بی وقفه ادارات ثبتی این استان دانست و ابراز امیدواری کرد با مدیریت مطلوب و صحیح، تداوم نتایج مطلوب در این زمینه را شاهد باشیم.

همچنین در این نشست «سیدمهدی هاشمی» مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس با اشاره به جهت گیری‌های سازمان ثبت و توجه ویژه به مبحث تثبیت اراضی ملی از آمادگی ادارات ثبتی این استان جهت تسریع در مستند سازی این اراضی خبر داد و ابراز داشت: کارشناسان املاک و کاداستر ادارات تابعه این اداره کل در راستای عمل به تعهدات قانونی و دفاع از حقوق بیت المال از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کنند.

هاشمی تثبیت مالکیت بالغ بر ۱ میلیون و ۱۵۲ هزار هکتار از این اراضی طی مردادماه امسال در سراسر استان فارس را حاصل حرکت جهادی و تلاش پرسنل خدوم ادارات ثبتی فارس برشمرد.

وی افزود: در صورت ارائه نقشه‌های مبتنی بر استاندارد‌های کاداستر و سامانه شمیم توسط ادارات منابع طبیعی تثبیت مالکیت این اراضی در حداقل زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.   

بیشتر بخوانید: صدور ۹۰ هزار سند مالکیت کاداستری در استان فارس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاداستر سید مهدی هاشمی هزار هکتار تثبیت مالکیت منابع طبیعی ادارات ثبتی استان فارس ۱ میلیون اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس