Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تأکید بر حمایت از تولید و پرهیز از واردات غیر ضرور گفت: مشکل امروز تولیدکنندگان ما تحریم‌های داخلی است و نه تحریم‌های خارجی.

وی افزود: مشکل امروز ما مشکل صدور مجوز در بخش‌های مختلف است که موانع جدی را بر سر راه آنها ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس اظهار داشت: نگاه به غرب برای حل مشکلات اقتصادی سرابی بیش نیست و مسؤولان باید بدانند که گشایش اقتصادی به دست تولیدکنندگان انجام می‌شود و باید برای این منظور باید تحریم‌های داخلی را از بین ببرند.

ارکانی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر در مسیر حمایت از تولید داخلی مقابله جدی با قاچاق کالا به کشور و همچنین واردات غیر ضرور و واردات کالاهایی است که مشابه آن در داخل تولید می‌شود.

وی افزود: همه کشورهای پیشرفته به طور جدی با قاچاق کالا و واردات غیرضرور به کشورهایشان مقابله کرده‌اند و ما می‌بینیم امروزه همین کشورها به غول‌های بزرگ اقتصادی تبدیل شده‌اند، اما ما متأسفانه در کشور نه تنها با قاچاق کالا و واردات غیرضرور کالاها مقابله و با کالاهای غیرضرور که در داخل تولید می‌شوند برخورد نمی‌کنیم، بلکه به این کالاها ارز دولتی هم تخصیص می‌دهیم.

عضو کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس در پایان گفت: ما در کمیسیون جهش تولید گلوگاه‌هایی که به تولید کنندگان فشار می‌آورند را شناسایی خواهیم کرد و از نظر تقنینی و نظارتی این موضوع را مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تولید ملی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی  هستند و این دو عنصر هر چقدر بهتر تلاش کنند و زمینه تلاش آنها هر چقدر بیشتر باشد توسط قانون‌گذاران باید دیده شود و راه را برای آنها هموار سازد.

وی افزود: ایران قوی یک کلید واژه است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید ایران ما یک ایران قوی باشیم و باید در برخی حوزه ها تلاش کنیم و قوی‌تر باشیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه  کارگران در این شرایط سخت اقتصادی با بصیرت مثال‌زدنی بدون کوچک‌ترین عقب نشینی به کمک جمهوری اسلامی شتافته اند، بیان کرد: کسانی که  دنبال ایجاد نا امنی در بین مردم بوده اند ملت ایران ناکام گذاشتند و در عرصه اقتصادی بار سنگینی را به دوش کشیده اید که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند امروز اعلام کند ما در حوزه اقتصاد و تولید عقبگرد داشته ایم بلکه همیشه پیشرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌.

فرمانده سپاه استان البرز: دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی و پیاده‌سازی جنگ ادراکی علیه نظام هستند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارگران در هر سمت و جایگاهی که باشند و به هر میزانی که وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند در قوی شدن ایران سهیم هستند‌، بیان کرد: اقتصاد پویا و تولید در کشور جزو شاهص های ایران قوی است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد