Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@11:10:46 GMT

مراسم شام غریبان شهدای کربلا در امام‌زاده فضل بن موسی بهبهان + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۳۳۸۰

مراسم شام غریبان شهدای کربلا در امام‌زاده فضل بن موسی بهبهان + تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- سوگواران حسینی در ادامه عزاداری عاشورا، مراسم شام غریبان را پیش از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و به یاد مظلومیت امام حسین (ع)، شهدا و اسیران دشت کربلا در امام زاده فضل بن موسی بهبهان برگزار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، سوگواران حسینی در ادامه عزاداری عاشورا، مراسم شام غریبان را پیش  از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و به یاد مظلومیت امام حسین (ع)، شهدا و اسیران دشت کربلا برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوگواران حسینی در شهر بهبهان لحظاتی پیش از شامگاه عاشورا با اسیران دشت کربلا همنوا شدند و مظلومیت امام حسین(ع) و یاران باوفایش را در شام غریبان فریاد زدند.

تهران| آئین شام غریبان حضرت اباعبدالله(ع) در استان تهران برگزار شد + تصویرشام غریبان عاشورای حسینی در استان کردستان برگزار شدشام غریبان کاروان بی حسین(ع) در شام غریبان اهل قم برگزار شد

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در امام زاده فضل بن موسی  برگزار شد. عزاداران حسینی ضمن همنوایی با مداح مراسم، به یاد شهدای دشت کربلا و اسرای نهضت عاشورا شمع ناله و فغان غریبی سر دادند.

در ادامه تصاویری از این مراسم به نمایش گذاشته شده است:

انتهای پیام/332/ش

R41468/P/S6,57/CT8 بیشتر بخوانید... مراسم شام غریبان امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا در بوشهر برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مراسم شام غریبان امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا در بوشهر برگزار شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از روستای حضرت ابوالفضل(ع) اهواز بازدید کرد+تصاویر ۲ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۳ عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است ۴ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۵ طنین «مرگ بر آمریکا» گیلانی‌ها به‌یاد سردار دل‌ها در روز عاشورا + فیلم ۶ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۷ مراسم شام غریبان امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا در بوشهر برگزار شد ۸ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر طنین نوای یاحسین در اردبیل/عشق و دلدادگی به اباعبدالله‌الحسین(ع) در روز عاشورای حسینی + فیلم مراسم شام غریبان حسینی در بارگاه منور رضوی آغاز شد+تصویر شام غریبان کاروان بی حسین(ع) در شام غریبان اهل قم برگزار شد مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر مراسم خیمه سوزان عصر عاشورا - میدان امام حسین (ع) حمله موشکی به اطراف فرودگاه بغداد استاد حوزه علمیه: حضرت زینب(س) با سخنان روشنگرانه به تبیین اهداف قیام عاشورا پرداخت ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم شام غریبان شهدای دشت کربلا دشت کربلا برگزار شد امام حسین حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی