Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:10:35 GMT

رتبه چهارم مازندران در المپیاد دانش آموزی نانو در کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۴۸۲۰

رتبه چهارم مازندران در المپیاد دانش آموزی نانو در کشور

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اعلام نتایج آزمون مرحله نخست المپیاد دانش آموزی نانو در کشور، گفت: دانش آموزان مازندرانی توانستند رتبه چهارم را در مرحله نخست المپیاد نانو در کشور کسب کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی پور  اظهارکرد: در آزمون المپیاد نانو که امسال به دلیل شرایط ویژه کرونایی به صورت آنلاین برگزار شد، ۲۴ نفر از دانش آموزان مازندرانی به مرحله دوم المپیاد نانو کشور راه یافته و باید از امروز خود را برای مرحله بعد آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آزمون امسال که در روز چهارم شهریور ماه به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد، ۱۰هزار و ۵۰۰ نفر در سراسر کشور شرکت کردند، تصریح کرد: در نتیجه این آزمون ۴۰۸ نفر در سراسر کشور به مرحله دوم که زمان آزمون آن متعاقبا اعلام می شود، راه پیدا کردند و مازندران با قبولی ۲۴ نفر توانست پس از کردستان، آذربایجان شرقی و شهر تهران رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

سعدی پور با اشاره به رشد تعداد شرکت کنندگان و همچنین قبولی های مازندران در سال ۹۹ گفت: مازندران در سال گذشته ۱۶قبولی در آزمون المپیاد نانو داشت که امسال این میزان به ۲۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، شرکت کنندگان مرحله اول با ورود به پنل شخصی خود درسایت nanoclub.ir می توانند نسبت به دریافت نتایج اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی المپیاد دانش آموزی نانو مازندران المپیاد نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی