Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها از جمله ظریفت صنایع دفاعی برای حل مشکلات صنعت خودروسازی، گفت: خوشبختانه نیروهای مسلح با تکیه بر ظرفیت‌های درونی و با روحیه جهادی توانستند مشکلات را زیر فشار تحریم‌ها حل کنند.

سردار رسول سنایی‌راد با اشاره به بیانات راهگشای مقام معظم رهبری  در دیدار تصویری اخیر با هیئت دولت، حمایت از دولت‌ها و راهبری برای توفیق دولت‌ها را از ابعاد سیره مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: قوه مجریه در متن میدان کار است و توفیق آن رضایت‌مندی مردم در راستای حل مشکلات نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید براینکه مشارکت وزارت دفاع به معنای انحصار صنعت دفاعی در این ماجرا نیست، تصریح کرد: هدف کمک به دولت با استفاده از ظرفیت‌های دفاعی کشور برای حل مشکلات جامعه است که مورد تأکید مقام معظم رهبری به شکل خاص است.

سنایی راد با بیان اینکه این سابقه همکاری در حوزه خودروسازی بین نیروهای مسلح و صنعت خودرو کشور در ساخت برخی قطعات در گذشته وجود داشته است، افزود: وزارت دفاع با ساماندهی و به‌ کارگیری ظرفیت‌های بیرونی توانسته است برخی قطعات مورد نیاز خود را تولید کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: دولت دوازدهم در سال آخر عمر خود به سر می‌برد و باتوجه به شرایط حاکم برکشور نوع نگاه به دولت در دیدار مقام معظم رهبری به این شکل بوده که یک سال زمان کمی نیست.

وی با تأکید براینکه نباید به این یک سال عنوان وقت اضافه نگاه کرد، اضافه کرد: دولت به دنبال حل مشکلات و انجام وظایف خود باشد.

سنایی راد با اشاره به سیاست فشار حداکثری در دستور کار دشمن، افزایش تحریم‌ها را ابزار دشمن برای تحقق هدف کثیف‌شان دانست و تصریح کرد: حل مشکلات مردم خنثی سازی راهبرد دشمن است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر نقش مهم دولت جهت عبور از این شرایط، بهره‌مندی از ظرفیت نهضت قطعه‌سازی نیروهای مسلح را در حوزه خودروسازی از محورهای اصلی بیانات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: باید در جهت کمک به صنعت خودروسازی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه دغدغه مردم در حوزه خودروسازی زیاد است، اضافه کرد: نیاز مردم به راحتی برآورده نمی‌شود و کاهش تولید در صنعت خودروسازی موجب نگرانی در این صنعت شده و فشار بر مردم زیاد است.

سنایی راد با اشاره به لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها از جمله ظریفت صنایع دفاعی برای حل مشکلات صنعت خودروسازی، تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای مسلح با تکیه بر ظرفیت‌های درونی و با روحیه جهادی توانستند مشکلات را زیر فشار تحریم‌ها حل کنند.

وی بر رکورد زنی قرارگاه سازندگی در حوزه سازندگی در کشور تأکید کرد و افزود: علاوه بر رکوردهای خوب در حوزه سازندگی در حوزه‌های مختلف از جمله تکنولوژی پیشرفته (های‌تک=high-tech) افتخارات خوبی کسب کرده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه کشور ما امروز در عرصه نفت و گاز دچار مشکل نیست، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت پالایشگاه‌ها دولت می‌تواند جلوی خام فروشی را بگیرد و در سایر بخش‌ها می‌توان چنین موفقیت‌هایی را کسب کرد./میزان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری صنعت خودروسازی نیروهای مسلح سنایی راد حل مشکلات ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کاظمی در اولین جلسه ستاد مرکزی اربعین استان قزوین در سال جاری با بیان اینکه گره خوردن خدمت به نام اربعین و سیدالشهدا توفیقی است که باید قدر آن را بدانیم، تصریح‌کرد: بیش از یک دهه است که شاهد انسجام مدیریتی و ظرفیت‌های مردمی در حوزه اربعین هستیم، این انسجام سال به سال در حال افزایش است؛ در این سال‌ها با ورود قاعده‌مند دولت، مجموعه خدمات ارائه شده در ایام اربعین به طور قابل توجهی رشد و ارتقا پیدا کرده است، ما نیز در استان با تکیه بر همین تجربه این مسیر را با قدرت بیشتری دنبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین اقدامات خوبی در حوزه خدمات رسانی در ایام اربعین شکل گرفته است که می‌توان به ارائه خدمات حمل و نقل، توزیع یک میلیون بطری آب معدنی، تأمین کولرهای مورد نیاز مواکب اشاره کرد؛ در سال جاری نیز باید نیازهای حوزه‌ی آموزش، امنیت و فرهنگی احصا شود و مطالعه صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: کارهای گذشته را باید استمرار و در عین حال خدمات را گسترش دهیم، با مرور تجربه‌های گذشته می‌توان اقدامات بهتری ارائه داد؛ چندین گلوگاه در حوزه اربعین وجود دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد که مهمترین آن مسئله گذرنامه است، البته سال گذشته با برنامه ریزی درست فراجا با کمترین اعتراض در حوزه گذرنامه در سطح کشور مواجه بودیم و در استان عملکرد خوبی داشتیم، امسال نیز باید تلاش کنیم که این هماهنگی و برنامه ریزی صورت بگیرد و اعتراض‌ها نیز به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: گلوگاه بعدی حمل و نقل است که باید بر حمل و نقل داخل کشور تا مرز تمرکز کنیم، در این حوزه می‌توان از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد تا خدمات کامل‌تری ارائه دهیم و فشار کمتری به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای وارد شود.

کاظمی یادآور شد: در این مدت باقی مانده باید کمیته‌های ستاد اربعین به سرعت تشکیل و احکام اعضای آن صادر شود تا به نحو احسن اقدامات مورد نیاز پیگیری شود.

کد خبر 6094744

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند