Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در دانشگاه گلستان و هیات رهروان حاج قاسم با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حاشیه هیات دانشجویی رهروان حاج قاسم که در دانشگاه گلستان به مدت ۱۰ شب برگزار شد، از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا و ستاد تبلیغات استان خبر داد و اظهار کرد: مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) به همت بسیج دانشجویی استان برگزار شده و از برگزاری این مراسم با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاضل ادامه داد: مراسم عزاداری به صورت شکیل و با رعایت پروتکل‌ها انجام شده و امیدواریم هرچه زودتر بیماری کرونا دراستان و کشور ریشه کن شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درخصوص ادامه برگزاری مراسم‌های عزاداری در این استان گفت: با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و همکاران دانشجویی که در این مراسم دخیل هستند و طبق راهنمایی مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان برای ادامه برگزاری مراسم‌های عزاداری برنامه ریزی خواهیم کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هیئت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان عزاداری محرم مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس