Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@02:59:59 GMT

بازگشایی راه‌های ۱۰ روستای شیروان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۷۴۹۹

بازگشایی راه‌های ۱۰ روستای شیروان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شیروان گفت: راه‌های بازگشایی شده در بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه است که با تلاش راهداران بامداد امروز دوشنبه ۱۰ شهریور بازگشایی شد و اینک تردد در این مسیرها بدون مشکل برقرار است.

محسن قاسمی گفت: در سیلاب دیروز راه روستاهای نامانلو، هنامه، حلواچشمه، پالکانلوی علیا و سفلی، نظرعلی، نظرمحمد، بیگ، سولدی، لوجلی، قلعه چه و حصار هنامه بسته شده بود که کارشناسان امروز برای برآورد خسارت به منطقه اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی گفت: زیرگذر حسین‌آباد از توابع بخش مرکزی به خاطر ورود سیلاب از شهر زیارت بسته شده بود که به دلیل اهمیت این مسیر و جلوگیری از ورود سیل به جاده اصلی بجنورد- شیروان در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شد. در بازگشایی راه‌های روستایی این شهرستان ۳۵ نیروی راهداری و ۲۷ دستگاه فعال بودند.

بارندگی و جاری شدن سیلاب شدید عصر روز گذشته به کشتزارهای منطقه، ابنیه فنی و راه‌های روستایی این شهرستان آسیب وارد کرده است.

حدود ۷۰ هزار نفر از جمعیت ۱۵۶ هزار نفری شهرستان شیروان در قالب ۱۸ هزار خانوار در روستاها سکونت دارند.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 544878 برچسب‌ها سيل استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند