Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:42:55 GMT

دریافت آثار جشنواره بین المللی فیلم رشد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۹۸۰۱

دریافت آثار جشنواره بین المللی فیلم رشد آغاز شد

به گزارش روز دوشنبه دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، سید سعید بدیعی دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در اولین جلسه شهریور ماه معاونت فناوری آموزشی که با حضور رؤسا و کارشناسان این معاونت تشکیل شد،‌ اظهار داشت: بر اساس مکاتبات به عمل آمده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از هفته اول شهریورماه کار دریافت آثار دوره پنجاهم را آغاز کرده است و همه فیلم‌سازان علاقمند به شرکت در دوره پنجاهم می‌توانند آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درخصوص تأخیر به وجود آمده در فعالیت دبیرخانه پنجاهمین دوره جشنواره فیلم رشد گفت: از آنجا که شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ گسترش بیشتری یافته و در اجرایی کردن برنامه‌های سال جاری تغییرات عمده‌ای به وجود آورده است، جشنواره بین المللی فیلم رشد نیز از این تغییرات مستثنی نبوده و به ناچار تصمیم‌گیری‌های لازم در خصوص برگزاری پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با تأخیرات چند ماهه همراه بوده است.

به گزارش ایرنا، موضوعات اعلام شده در این دوره از جشنواره شامل دو بخش اصلی و جنبی است. در بخش اصلی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و نیز فیلم‌های مرتبط با محتواهای کتب درسی و آثار مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب بررسی خواهد شد و در بخش جنبی آثاری که نگاهی به ابعاد تربیتی زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشند، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. علاقمندان همچنین برای اطلاع از ریز موضوعات جشنواره می‌توانند به نشانی Festival.roshd.ir مراجعه کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه بین‌المللی فیلم رشد، علاقمندان به شرکت در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت Festival.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آیین‌نامه جشنواره فیلم رشد، نسبت به ثبت نام اقدام و یک نسخه از فیلم خود را به همراه کدرهگیری دریافت شده به نشانی تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر،  ساختمان شماره ۴ وزارت آموزش و پرورش(شهید سلیمی) - پلاک ۲۷۰ - کدپستی ۱۵۸۴۷۴۷۳۵۹- سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی- «دبیرخانه فیلم رشد» ارسال کنند.
 

برچسب‌ها جشنواره بین المللی فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان جشنواره بین المللی فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد

ایسنا/کردستان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج گفت: دومین جشنواره عکاسی سنندج به مناسبت هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان ملی و بین المللی از استان های سراسر کشور در سنندج کار خود را آغاز کرد.

سرکوت نجفی امروز پنجشنبه در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد:  سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی  تدوین و اجرا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته ای با هم به رقابت می پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه این ۵۰ عکاس منتخب که ۱۵ نفر آنها نیز عکاسان بومی استان هستند باید در بازه زمانی ۶ تا ۱۱ اردبیهشت در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، افزود: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح، نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار می گیرند.

نجفی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاهی از اثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز