Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سریال ترسناک «لاو کرفت کانتری» پخش سری دوم خود را از اواخر تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد، این سریال توانست در فصل اول با اقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود. تاریخ انتشار: 15:26 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۵۳۰

خبرگزاری میزان - سریال ترسناک «لاو کرفت کانتری» پخش سری دوم خود را از اواخر تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد، این سریال توانست در فصل اول با اقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لاوکرفت کانتری یک سریال تلویزیونی درام ترسناک آمریکایی است که توسط میشا گرین بر اساس رمان ۲۰۱۶ به همین نام نوشته مت راف ساخته شده‌است.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

فصل اول مجموعه تلویزیونی در تاریخ ۱۶ اوت سال ۲۰۲۰ در اچ‌بی‌او به نمایش درآمد. این سریال توسط کمپانی «مانکیپا پیکچرز»، بد روبات و وارنر برادرز تله‌ویژن ساخته شده‌است.

سریال ماجرا‌های آتیکوس بلک با نقش‌آفرینی جاناتان میجر را روایت می‌کند که به‌همراه دوستش لتیشیا با بازی جرنی اسمالت و عمویش جورج با بازی کورتنی بی. ونس در زمان اجرای قوانین «جیم کرو» در دههٔ پنجاه آمریکا راهی یک سفر جاده‌ای برای یافتن پدر گمشدهٔ خود با نقش‌آفرینی مایکل کی ویلیامز می‌شود.

آنها در این ماجراجویی باید برای بقا تلاش کنند و بر هیولا‌های دلهره‌آور و ترسناک و البته نژادپرستی حاکم بر ایالات متحدهٔ آمریکا فائق آیند.

جرنی اسمالت، جاناتان ماژورس، آنجانو الیس، کورتنی بی. ونس، وونمی موساکو، ابی لی کرشا و جمی چانگ از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال «لاوکرفت کانتری» به ایفای نقش می پردازند. 

قوانین جیم کرو، قوانینی ایالتی و محلی بودند که بین سال‌های ۱۸۷۶ و ۱۹۶۵ در ایالات متحده آمریکا به‌تصویب رسیدند. جداسازی نژادی مدارس دولتی، جداسازی اماکن عمومی و حمل‌ونقل عمومی و جداسازی نژادی دستشویی‌ها، رستوران‌ها و آبخوری‌ها برای سفیدپوست‌ها و سیاه‌پوست‌ها برخی از نمونه‌های قوانین جیم کرو بودند در سرتاسر کشور آمریکا اجرا می‌شد به دنبال پدر گمشده بلک بودند. علاوه بر صحنه‌ها و نزاع‌های نژادپرستانه متعددی که در طول این سفر میان این سه نفر رخ می‌دهد، شاهد حوادث بسیار ترسناک و فراطبیعی نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینمای هالیوود اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا کاپیتان و دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ژاپن، که در این فصل در تیم آلیانز میلانو توپ می زد دیشب یک تنه با کسب بیست و هشت امتیاز تیمش را به عنوان عنوان سومی سوپرلیگای ایتالیا رساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای میلانو به ارمغان آورد.

او که فصل آخر خود را در میلانو پشت سر گذاشت حالا با آمادگی تمام به اردوی تیم ملی والیبال ژاپن خواهد رفت تا در لیگ ملتهای والیبال برای کشورش به میدان برود. یوکی ایشیکاوا در حال حاضر یکی از آماده‌ترین بازیکنان جهان در پست خود است و کمتر بازیکنی توانایی دفاع کردن او را دارد.

یوکی ایشیکاوا ستاره تیم ملی والیبال ژاپن امیدوار است با درخشش خود در کنار دیگر ستاره های این کشور نظیر ران تاکاهاشی، یوجی نیشیدا و سکیتا به مدال در المپیک پاریس برسند و پس از بیش از پنجاه دوباره روی سکوی المپیک قرار بگیرند.

ایشیکاوا برای فصل آینده دو مقصد پیش روی خود می‌بیند؛ یا دوباره برای بازی کردن با یک قرارداد سنگین به لیگ کشور خود بازی گردد و یا راهی پروجای ایتالیا خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در این دوره از لیگ ملتهای والیبال باز هم برابر ژاپن قرار خواهد گرفت و باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه تدبیری برابر این تیم و ستاره‌اش یوکی ایشیکاوا خواهد اندیشید.

دیگر خبرها

  • ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟
  • (ویدئو) تصاویر ترسناک از بلعیدن یک گراز توسط اژد‌های کومودو!
  • (ویدئو) تصاویری از روش ترسناک اعدام در کره شمالی
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!