Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۰ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  از کشف بیش از ۲۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "محمد قنبری گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب ۲ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۱۱ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۵ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۲۹۷ هزار و ۶۳۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۱۸۶ هزار و ۶۵۰ لیتر گازوئیل، ۶ هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین، ۷۰ هزار و ۸۰ لیتر قیر و ۳۴ هزار و ۱۰۰ لیتر سایر فرآورده‌های نفتی، در شهرستان‌های هیرمند، سرباز، نیمروز و ایرانشهر کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۲۶ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳۱ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

دستگیری قاتلان جوان دلگانی پس از ۷ ماه فرار

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، ۲ نفر عاملان قتل مسلحانه جوان ۲۸ ساله دلگانی پس از ۷ ماه فرار به دام افتادند.

سرهنگ"غلامرضا نورا" فرمانده انتظامی شهرستان دلگان،  گفت: در تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۸ طی یک درگیری مسلحانه در یکی از روستا‌های بخش "جلگه چاه هاشم" شهرستان دلگان، جوانی ۲۸ ساله بر اثر شلیک سلاح کلاش یکی از طرفین درگیری به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

او  افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دلگان قرار گرفت و تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی، مأمور رسیدگی به پرونده و دستگیری قاتلان شدند.

فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس در محل جنایت و جمع آوری سرنخ‌های موجود، ۲ نفر عاملان اصلی این جنایت شناسایی و مشخص شد این افراد به دلیل اختلافات ملکی با مقتول، طی یک نزاع، او را با شلیک سلاح کلاش به قتل رسانده و سپس به مکانی نامعلوم گریخته اند.

سرهنگ نورا بیان داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری، این ۲ قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری، مبنی بر تردد مجدد متهمان در سطح شهرستان دریافت و دستگیری آن‌ها را دستور کار قرار دادند.

او  در ادامه گفت: سر انجام با تلاش شبانه روزی پلیس، این ۲ متهم ۳۰ و ۳۵ ساله روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هنگام تردد در محور ایرانشهر به دلگان، پس از ۷ ماه فرار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت یک شهروند در "خاش"

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خاش عامل تیراندازی و مجروحیت یک شهروند در شهرستان خاش پس از ۹ روز فرار دستگیر شد.

سرهنگ "ابراهیم کوچک زائی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش  گفت: در تاریخ ۳۰ مرداد ماه سال جاری در پی تیراندازی با سلاح کلاش، توسط فردی ناشناس در یکی از خیابان‌های شهر خاش که منجر به مجروحیت یک شهروند و رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: بلافاصله تحقیقات پلیس، در این خصوص آغاز و مأموران در کوتاه‌ترین زمان ممکن هویت عامل این تیر اندازی را مشخص کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهم، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با انجام یک سری اقدامات تخصصی، در نهایت محل اختفاء او در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و روز گذشته متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۹ روز فرار دستگیر شد.

سرهنگ کوچک زائی با اشاره کشف یک قبضه سلاح کلاش در مخفیگاه متهم گفت: این فرد انگیزه خود را از تیراندازی و مجروح ساختن شهروند مذکور، تسویه حساب شخصی به دلیل اختلافات مالی موجود عنوان کرده است.

او  با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، امنیت عمومی را خط قرمز نیروی اننظامی دانست و برعزم جدی پلیس برای مقابله با مخلان نظم و امنیت تأکید، و از شهروندان خواست: اختلافات خود با دیگران را تنها از طریق مراجع قضائی برطرف کرده و هرگز خود سرانه به تسویه حساب شخصی اقدام نکنند تا دیگر شاهد وقوع چنین وقایع تلخی نباشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی درگیری مسلحانه سوخت قاچاق تصادف مرگبار فرمانده انتظامی شهرستان سیستان و بلوچستان لیتر سوخت قاچاق پس از ۷ ماه فرار شهرستان دلگان مراجع قضائی شهرستان خاش سلاح کلاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر و یک وسیله نقلیه از قاچاقچیان توقیف شده است.

وی ضمن بیان اینکه ارزش تقریبی سوخت‌های قاچاق ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: این سوخت‌ها به شرکت ملی نفت استان سمنان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد قاچاق سوخت بوده است.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: کشف هزار لیتر سوخت از خودرو سواری سمند در حوزه میامی و کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل از کامیون تانکر دار شهر سمنان دیگر کشفیات حوزه سوخت بوده است.

وی بابیان اینکه از یک سارق حرفه‌ای در گرمسار ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد، افزود: دستگیری مزاحم فضای مجازی در سمنان نیز دیگر رویداد پلیسی شبانه روز گذشته بوده است.

کد خبر 6087384

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز