Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به بلاتکلیفی متروی اهواز گفت: امسال با پیگیری مجلس، از سوی سازمان برنامه و بودجه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مترو اخذ شده و لازم است شهرداری با اقدامات مناسب زمینه جذب این اعتبارات را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه یکی از مسائل با اولویت در مجلس برای نمایندگان استان، مسئله توسعه زیرساخت‌های خوزستان بوده و این مسئله هر چند زمان‌بر و طولانی مدت است، ولی نقش موثری و دائمی در توسعه استان دارد، افزود: مترو شهر اهواز از پروژه‌هایی است که به دلیل پیگیری نامناسب در طول بیش از ۱۵ سال  به معضلی برای مردم  و در اذهان عمومی به نماد ضعف مدیریت استان تبدیل شد.

یوسفی بیان داشت: امروز با توجه به بالا رفتن حجم خودرو و ترافیک شهری به‌ویژه در هسته مرکزی شهر و در بحث پدافند غیرعامل، توسعه و راه اندازی مترو در اهواز بسیار مهم بوده و توسعه آن می‌تواند در کاهش هزینه حمل و نقل مردم و به‌ویژه قشر آسیب پذیر جامعه بسیار موثر باشد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در طول این سال‌ها  بلاتکلیفی  مترو  را باعث دشواری‌های  مردم در محل احداث پروژه عنوان و تصریح کرد: رها شدن تاسیسات این پروژه نیز سبب آسیب به منظر شهری اهواز شده و لازم است سریعاً این مسئله به سرانجام برسد.

این مقام مسئول اذعان داشت: در سال های گذشته اعتبارات تخصیص یافته بسیار ناچیز بود و این ۵۰۰ میلیارد تومان می‌تواند اثر خوبی برای تحرک پروژه داشته باشد و اکنون که این اعتبارات تخصیص یافته، با پیگیری‌های شهرداری به نتیجه می‌رسد، هر چند از سال مالی دولت چند ماه گذشته، ولی شهرداری باید سریع‌تر پیگیری کند تا اعتبارت جذب شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متروی اهواز تخصیص اعتبارات نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان