Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم اهواز با اشاره به بلاتکلیفی مترو اهواز گفت: امسال با پیگیری مجلس، از سوی سازمان برنامه و بودجه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مترو اخذ شده و لازم است شهرداری با اقدامات مناسب زمینه جذب این اعتبارات را فراهم کند. - اخبار استانها -

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، اظهار داشت: یکی از مسائل با اولویت در مجلس برای نمایندگان استان، مسئله توسعه زیرساخت‌های خوزستان است؛ این مسئله هر چند زمان‌بر و طولانی مدت است ولی نقش موثری و دائمی در توسعه استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به اهمیت مسئله متروی کلانشهر اهواز گفت: مترو شهر اهواز از پروژه‌هایی است که به دلیل عدم پیگیری مناسب در طول بیش از 15 سال تبدیل به معضلی برای مردم شده است؛ مترو اهواز در اذهان عمومی به نماد ضعف مدیریت استان تبدیل شد.

وی بیان داشت: امروز با توجه به بالا رفتن حجم خودرو و ترافیک شهری به‌ویژه در هسته مرکزی شهر و در بحث پدافند غیرعامل، توسعه و راه اندازی مترو در اهواز بسیار مهم است. توسعه مترو می‌تواند در کاهش هزینه حمل و نقل مردم و به‌ویژه قشر آسیب پذیر جامعه بسیار موثر باشد.

یوسفی گفت: در طول این سال‌ها متاسفانه بلاتکلیفی این مسئله باعث دشواری‌های برای مردم در محل احداث پروژه شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: رهاشدن تاسیسات این پروژه نیز سبب آسیب به منظر شهری اهواز شده و لازم است سریعاً این مسئله به سرانجام برسد.

یوسفی با بیان جزئیات علت طولانی‌شدن این پروژه تصریح کرد: در طول این سال‌ها پیگیری‌های موثر و منجر به اقدام از سوی استانداری و شهرداری صورت نگرفته است. بسیاری از تعهداتی که باید در طول سال‌ها صورت می‌گرفته ، معطل مانده است.

قرارداد پیمانکار مترو اهواز پس از 14 سال با نامه شهردار فسخ شد شهرداری اهواز نتوانسته تضمین لازم برای فاینانس را تامین کند؛ جابه‌جایی پیمانکار مترو اهواز حداقل 3 سال زمان می‌برد

وی با اشاره به پیگیری صورت گرفته از طریق سازمان برنامه و بودجه و تعامل با کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: 500 میلیارد تومان منابع اعتباری که باید امسال انجام می‌شد، اخذ کردیم؛ این اعتبارات از طریق تخصیص اوراق صورت می‌گیرد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه اظهار داشت: در سنوات گذشته اعتبارات تخصیص یافته بسیار ناچیز بود و این 500 میلیارد تومان می‌تواند اثر خوبی برای تحرک پروژه داشته باشد.

وی تصریح کرد: اکنون که این اعتبارات تخصیص یافته، پیگیری‌های شهرداری را لازم دارد تا مورد استفاده قرار گیرد. هر چند از سال مالی دولت چند ماه گذشته ولی شهرداری باید سریع‌تر پیگیری کند تا اعتبارت جذب شوند.

انتهای پیام/341/س

R41468/P1573/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... اختلال خط دو متروی تهران برطرف شد اجرای هزاران میلیارد پروژه زیرساختی در استان فارس؛ خط ۲ و ۳ مترو شیراز زودتر تکمیل شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اختلال خط دو متروی تهران برطرف شد اجرای هزاران میلیارد پروژه زیرساختی در استان فارس؛ خط ۲ و ۳ مترو شیراز زودتر تکمیل شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۲ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۳ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۴ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۵ تغییر حریم تالاب بین‌المللی انزلی/ زندگی روستاییان در مخاطره حریم دریا و تالاب قرار گرفته است ۶ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۷ گزارش|بیداد بی‌آبی در منطقه عشایرنشین جفته شورمی ‌بویراحمد /‌‌ دلالان دام عشایر را با کمترین قیمت خردیداری می‌کنند ۸ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل مهمترین اخبار استانها پاسخ علمای اهل سنت خراسان شمالی به شبهات وهابیت / قیام امام حسین(ع) برای «اصلاح امت اسلام» بود + فیلم‌ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌: طرح جاماندگان سهام عدالت به‌زودی در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود روایت تسنیم از روحیات ایثارگرانه شهیده گیلانی مدافع سلامت / "مامایی" که سلامت بیماران را بیماری‌اش ترجیح داد + فیلم آیت‌الله درّی‌نجف‌آبادی در گفت‌وگو با تسنیم: عزاداران سیدالشهدا(ع) حربه تحریف و شبهه‌افکنی دشمن را ناکام گذاشتند مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت «مصطفی ادیب» مامور تشکیل کابینه لبنان شد+شناسنامه اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان ترین اخبار مترو اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود