Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : بر اساس مصوبه جدید پلیس راهور ناجا ، پلاک‌های بلا استفاده فقط تا یک سال در مرکز تعویض پلاک نگهداری و در صورت عدم مراجعه مالک، به اشخاص جدید متقاضی پلاک تخصیص داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود : بر اساس این مصوبه، صاحب پلاک فک شده یا نماینده قانونی وی در صورت خرید خودرو بعد از فک پلاک باید برای دریافت مجوز نصب پلاک جدید روی وسیله نقلیه خریداری شده به واحد شماره گذاری پلیس راهور استان مراجعه کنند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی تصریح کرد :کلیه اطلاعات مربوط به سوابق پلاک و مالک قبلی خودرو در سامانه شماره گذاری محفوظ می‌باشد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خاطرنشان کرد : پیش ازاین مصوبه، پلاک فک شده بصورت نامحدود در مرکز تعویض پلاک تا زمان مراجعه مالک اصلی نگهداری می‌شد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلاک خودرو تعویض پلاک شماره گذاری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز