Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ گروه بسیجی جهادگر مشکات در شهرستان قرچک تا آغاز سال تحصیلی جدید ، مدارس فرسوده را آباد می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، گروه جهادی بسیج مشکات متشکل از بسیجیان دانش‌آموزی و دانشجویی در طرح هجرت دست به تعمیر، نوسازی و فضاسازی مدارس شهرستان قرچک زده‌اند.

این گروه جهادی با همت بسیجیان و خیران به ندای رهبرشان لبیک گفته و در ایام محرم دست به تعمیر و بازسازی مدارس زده‌اند تا در سال تحصیلی آینده مدارس شهرستان قرچک برای ورود دانش‌آموزان آماده و دل‌انگیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شربیانی از دانشجویان جهادگر این گروه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هدف ما احیای مدرسه به عنوان مهد سوادآموزی دانش‌آموزان است.

شاهسوند دیگر دانشجوی بسیجی جهادگر افزود: هدف و شعار گروه های جهادی این است که بسازیم تا ساخته شویم، بچه های جهادی با این هدف فعالیت می کنند که نخست یک خودسازی و دوم فعالیت جهادی برای کسب رضایت الهی را داشته باشند.

73 گروه جهادی استان خراسان رضوی ماسک تولید می‌کننددانش‌آموزان بسیجی در قالب گروه جهادی مدارس نقاط محروم بوشهر را نوسازی کردند‌طبخ 14 دیگ حلیم در دزفول از سوی گروه جهادی بسیج شهیدمدافع حرم علیرضا حاجیوند قیاسی + تصاویر

غلامرضا بختیاری در بازدید از فعالیت این گروه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: باید قدردان این جوانان انقلابی، بسیجی و جهادگر بود، حضور و فعالیت آنان برای رشد و سازندگی کشور با این روحیه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود : مدرسه رشدگاه آیندگان کشور است و بهترین محل برای ساخت آینده کشور است و این گروه جهادی موثرترین و بهترین محل را برای انجام فعالیت جهادی انتخاب کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: گسترش این روحیه جهادی بسیار موثر است امیدواریم این قدم سازنده که با همکاری بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی انجام شده ادامه‌دار باشد.

بختیاری بیان داشت: اعتماد به جوانان زمینه رشد، سازندگی و پیشرفت را فراهم می‌سازد این کار گوشه‌ای از اعتماد به جوانان این مرز و بوم است و ترقی یک جامعه در گرو تحقق همین امر است، امید است که بیش از پیش محقق شود.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی دانش‌آموزان به همت معاونت پرورشی و تربیت و با مشارکت بسیج دانش‌آموزی شهرستان در راستای استفاده از پتانسیل جوانان، خلاق و انقلابی صورت می‌گیرد تا در بازسازی مدارس در سال تحصیلی پیش‌رو شاداب‌سازی شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش قرچک تاکید کرد: هدف از برگزاری این اردوها تعلیم و تربیت نیروهای جوان و انقلابی برای انجام برنامه‌های فرهنگی کشور در آینده است.

بختیاری بیان کرد: اردوهای جهادی در شهرستان در سه آموزشگاه انجام می‌شود تا برای در بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو با نشاط باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدارسی که در طرح اردوهای جهادی مرمت و رنگ‌آمیزی می‌شود، نام کلاس‌های درس آموزشگاه‌ها به نام شهدای دانش‌آموز مزین می‌شود.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT16 بیشتر بخوانید... ۲۵ هزار جهادگر در قالب ۷۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شد ۸۵ گروه جهادی بسیج کارگری استان مرکزی برای مقابله با کرونا ساماندهی شد ۱۵۰۰ گروه جهادی کرمانشاه در مبارزه با کرونا ویروس فعالیت می‌کنند + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۵ هزار جهادگر در قالب ۷۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شد ۸۵ گروه جهادی بسیج کارگری استان مرکزی برای مقابله با کرونا ساماندهی شد ۱۵۰۰ گروه جهادی کرمانشاه در مبارزه با کرونا ویروس فعالیت می‌کنند + تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه ۲ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۳ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۴ نماینده آستارا در مجلس: جمهوری آذربایجان به تعهداتش در احداث بارانداز ریلی «آستارا ـ آستارا» عمل نکرد ۵ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۶ رحمتی: اگر گلری جذب نشود، خودم در لیگ آتی ‌به میدان خواهم‌ رفت‌/ تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم ۷ بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان ‌شهرستان ‌می‌شود ۸ رئیس کمیسیون آموزش مجلس: ۱۵ شهریور زمان درستی برای بازگشایی مدارس نیست / نامه‌نگاری با رئیس جمهور برای دو درخواست مهمترین اخبار استانها قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از سبک جدید گروه‌های جهادی شهرستان قرچک در خدمت‌رسانی / جهادگرانی که مدارس فرسوده را آباد می‌کنند نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: ۲۲۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه توزیع می‌شود هیچ سالن معوضی در ازای استادیوم تختی در اختیار اداره کل ورزش قزوین قرار نگرفته است مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید ویا مجروح شدند قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد تأکید سناتور جمهوری‌خواه کنگره بر لزوم خروج تروریست‌های آمریکایی از عراق/ آمریکا میلیون‌ها بی‌گناه را کشت! واردات برنج ممنوع است اما.../ فولادی‌های متخلف تهدید قضایی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه جهادی بسیج گروه جهادی گروه جهادی شهرستان قرچک استان مرکزی ساماندهی شد دانش آموزان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا