Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@06:52:08 GMT

آتش سوزی در مغازه لبنیاتی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۰۶۷

آتش سوزی در مغازه لبنیاتی

خبرگزاری میزان- یک مغازه لبنیاتیی شب گذشته در شهرک احمدیه دچار حریق شد. تاریخ انتشار: 12:45 - 11 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۹۳۶

خبرگزاری میزان -  ساعت ۲۳:۲۳ دقیقه شب گذشته شهروندان در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و ارائه اطلاعات از آتش‌سوزی یک باب مغازه لبنیاتی واقع در شهرک احمدیه خیابان بهشتی درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگا‌های ۸۱، ۱۳۲ و گروه امداد و نجات ۶ را به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه روانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   احمد زارع تیموری افسرآماده منطقه هفت عملیات که در محل آتش سوزی حضور داشت گفت: یک ساختمان سه طبقه مسکونی در طبقه همکف آن یک باب مغازه لبنیاتی به متراژ تقریبی ۱۰۰ متر مربع طعمه آتش سوزی شده بود و دود حاصل شده از این آتش سوزی تمام فضای ساختمان را پر کرده بود؛ لذا آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی و با رعایت موارد ایمنی جریان برق و گاز مغازه را قطع کرده و با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی از پیشروی و گسترش شعله‌های آتش و سرایت به دیگر نقاط داخل مغازه جلوگیری کرده و شعله‌های آتش را خاموش کردند.   وی ادامه داد: با توجه به انتشار شدید دود در داخل ساختمان، عملیات آتش نشانان دشوار‌تر شده بود که پس از ایجاد تهویه و تخلیه دود از داخل ساختمان، اقدام به جستجوی محبوس شدگان احتمالی کردند.    بیشتر بخوانید: حریق برج ۲۱ طبقه کنترل شد+عکس   تیموری تصریح کرد:خوشبختانه ساکنین قبل از رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شده بودند و آتش نشانان نیز پس از اطمینان از خاموش شدن کامل آتش و تخلیه دود از داخل ساختمان به عملیات خود خاتمه داده و محل آتش سوزی را ایمن سازی کردند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حریق آتش سوزی آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل

مقامات محلی برزیل اعلام کردند حادثه آتش‌سوزی در ساختمان هتلی که از آن به عنوان پناهگاه موقت بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، جان دست ۱۰ نفر را گرفت.

به گزارش ایسنا، این حادثه صبح امروز (جمعه) به وقت محلی در ساختمانی سه طبقه در شهر «پورتو آلگره» که پیش‌تر هتل بود اما اخیرا به عنوان محلی برای اسکان بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، رخ داده است.

مقامات اورژانس فوت ۱۰ نفر را تایید کرده و گفته‌اند که این ساختمان بدون مجوز قانونی مورد استفاده قرار گرفته بود.

به گزارش یاهو نیوز، چندین مصدوم نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده‌اند اما تعداد دقیق آنها ذکر نشده است. همچنین در گزارش رسانه‌های محلی تعداد مجروحان ۱۱ نفر اعلام شده که حال برخی از آنها وخیم است.

حدود سه ساعت نیز طول کشیده است تا آتش نشانان حریق را مهار کنند.

تحقیقات روی جزئیات حادثه و علت اصلی وقوع حریق آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین