Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:17:25 GMT

راه ارتزاق ساحل‌نشینان استان بوشهر تعطیل نشود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۱۹۸

راه ارتزاق ساحل‌نشینان استان بوشهر تعطیل نشود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح سه‌شنبه در جمع دهیاران بخش مرکزی گناوه با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در نشست با وزیر کشور، ابعاد مختلف موضوعات مربوط به کالای ملوانی را بررسی کردیم و خوشبختانه وی نیز همراهی خودشان را با دیدگاه‌های مطرح‌شده اعلام کرد.

وی افزود: مقرر شد تا در جلسه‌ای که طی روزهای آینده با محوریت وزیر کشور و با حضور تمامی مسئولین مرتبط و تصمیم گیر در موضوع ته لنجی و کالای ملوانی در سطح ملی تشکیل می‌شود؛ همین موارد را طرح کنیم و ان‌شاءالله تصمیماتی مبتنی بر واقعیات و شرایط زمان و مکان اتخاذ شود تا زندگی ساحل‌نشینان دوباره رونق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیری تصریح کرد: بارها تأکید کرده‌ام اگر واقعاً مسئله پیشگیری از قاچاق است، ضمن شفافیت دستورالعمل‌ها و جامعیت آن، باید برنامه‌ریزی جهت ایجاد شرایط مناسب صورت پذیرد و بعد اقدامات مقتضی به مرحله اجرا در آید زیرا بدون ایجاد زیرساخت نمی‌شود زندگی و معیشت و راه ارتزاق بخش قابل‌توجهی از ساحل‌نشینان را تعطیل کرد.

وی ادامه داد: اینکه زندگی مردم با یک بخشنامه دست‌خوش تغییرات عمده شده و در واقع تعطیل شود شیوه نادرستی است که باید مجریان و تصمیم گیران در مورد این شیوه‌ها تجدیدنظر کنند.

در این نشست که با حضور فرماندار، بخشداران و رؤسای شوراهای روستاهای شهرستان گناوه برگزار شد، گزارش بررسی جامع روستاهای شهرستان گناوه تهیه‌شده توسط کارگروه‌های تخصصی دفتر نماینده مردم، در آن ضمن بررسی فرصت‌ها و مزیت‌های هر روستا، چالش‌ها و مشکلات آن موردبررسی قرارگرفته است به فرماندار ارائه و مقرر شد برای جمع‌بندی و نهایی شدن راهکارها و اولویت‌گذاری اقدامات و پیگیری‌ها در جلسات آتی، مبنای کار و بررسی قرار گیرد.

عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان گناوه دیدارهایی با خانواده معزز شهدا، مردم، امام جمعه، فرماندار شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین و از نزدیک ضمن بررسی موضوعات، پیگیر حل مشکلات و معضلات مردم شد.

کد خبر 5013061

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه بوشهر مجلس شورای اسلامی محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی شاهین زاده بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، انجام خدمات الکترونیک است و در این راستا مجوزها بویژه پروانه کسب اصناف از سوی درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود که به همین منظور تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلات و خدماتی که دولت ارائه خواهد داد، باید کد شناسه یکتا داشته باشند.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود.

وی گفت: تا پیش از این، افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای مربوطه انجام می‌گرفت تا اعتبار پروانه کسب آنها بررسی شود، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد بستر جهت دریافت کد یکتا دیگر نیازی به موارد ذکر شده نیست.

شاهین زاده با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که در حال حاضر اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به دنبال آن هستند اخذ شناسه یکتا توسط بازاریان و کسبه است، افزود: متقاضیان می‌توانند با ورود سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه یا کد مجوز و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها، به سرعت و به صورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) خود را دریافت کنند.

شاهین زاده تاکید کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشد و نام آن‌ها در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه‌های صنفی آماده پاسخگویی در این مورد به کسبه و بازاریان است.

کد خبر 6098535

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد