Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:01:42 GMT

گردهمایی استکبارستیزانه مقاومت یمن در ایام محرم+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۲۸۳۷

گردهمایی استکبارستیزانه مقاومت یمن در ایام محرم+فیلم

مردم جنگ زده یمن، عزاداری محرم خود را با شعارهای استکبار ستیزانه و روح حماسه آمیخته کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مردم دین‌مدار و مسلمان یمن همچون بسیاری از کشورهای دیگر و هم صدا با شیعیان جهان همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مراسم عزاداری خود را در شرایطی برگزار کردند که مدت‌هاست تحت ظلم و تجاوز عربستان سعودی و سیاست آمریکایی آن قرار دارند و در برابر تعدی دشمنان ایستادگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم جنگ‌زده یمن، عزاداری خود را با شعارهای استکبار ستیزانه و روح حماسه آمیخته‌اند. مشارکت بی‌نظیر ملت یمن در مراسم استکبارستیزانه حسینی با شعارهایی همچون «هیهات منّا الذّلّة»، «لبیک یا حسین(ع)» و «الموت لامریکا» همراه بود.

 

در یمن دشمن همزمان با محاصره دریا و هوا و خشکی حمله خود را ادامه داده است. فرودگاه‌ها و بنادر و بانک مرکزی بسته شدند. بیش از 300 هزار حمله هوایی به یمن صورت گرفته است و صدها موشک بالستیک شلیک شده و بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در یمن به وقوع پیوسته است. بر اساس گزارش سازمان ملل اعلام شده که 24 هزار یمنی نیاز فوری به کمک دارند که 18 هزار نفر از آنها در آستانه گرسنگی شدیدند. 10 هزار نفر به آب دسترسی ندارند و 4 میلیون نفر هم بی‌خانمان شدند.

آزادی نزدیک به 30 اسیر یمنی درپی انجام عمیات تبادل اسرا

جنبش انصارالله هم‌اکنون تنها گروه مقاومت مردمی در یمن است که در برابر استبداد آمریکایی و سعودی ایستاده است. جنبش انصارالله یمن، جریانی برگرفته از شیعیان زیدی یمن و متأثر از اندیشه‌های علامه بدرالدین الحوثی است که ایدئولوگ این جریان حسین‌ بدرالدین الحوثی است. این جریان به‌سبب انتساب به حسین الحوثی به حوثی‌های یمن نیز مشهور است. عبدالملک الحوثی نیز رهبری انصارالله را به‌عهده دارد و مقر اصلی این جنش صعده است.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی بیشتر بخوانید... واکنش انصارلله به اقدام عربستان در برکناری فرمانده نیروهای ائتلاف جنگ علیه یمن آزادی نزدیک به ۳۰ اسیر یمنی درپی انجام عمیات تبادل اسرا برگزاری مراسم عاشورای حسینی(ع) در نقاط مختلف یمن قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... واکنش انصارلله به اقدام عربستان در برکناری فرمانده نیروهای ائتلاف جنگ علیه یمن آزادی نزدیک به ۳۰ اسیر یمنی درپی انجام عمیات تبادل اسرا برگزاری مراسم عاشورای حسینی(ع) در نقاط مختلف یمن واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقایع روز دوازدهم محرم| ورود کاروان اسیران کربلا به کوفه ۲ وقایع روز یازدهم محرم| عبور کاروان اسرای کربلا از کنار بدن‌های مطهر شهدا ۳ درخشنده: دوست دارم مجسمه شهید سلیمانی را در سطح شهر ببینم ۴ حسین انتظامی درگذشت مدیر مسئول ماهنامه «فیلم» را تسلیت گفت ۵ ماجرای اردوگاهی با اسرای متنوع از سلطنت طلب تا بسیجی و ارتشی/ رفاقت نیروهای صلیب سرخ با اسرای ایرانی چگونه اتفاق افتاد؟ ۶ آیا استقلال بودجه شبکه‌های خارجی تلویزیون، اشتباهی است یا راهبردی؟ ۷ افزایش توان مهندسی کمیته جستجوی مفقودین با دستور سرلشکر باقری+فیلم ۸ حضور خانواده امام حسین(ع) در کربلا نشان از جنایتی عظیم دارد/ چه ابعادی از عاشورا با وجود زنان و کودکان مشخص شد؟ مهمترین اخبار فرهنگی ایده «جنگ شهرها» از دل فیلم‌ شهید آوینی بیرون آمد/ ماجرای نجات معجزه‌آسای کودک ۴ساله و سوژه‌ای که «ماه عسلی» شد! رهبر انقلاب: عزاداری امسال در تاریخ کشور ماندگار شد باز کردن راه تنفسی تولید در صنعت چاپ با راه‌حل‌های کوتاه مدت/ دولت نوشدارو را دریابد حضور خانواده امام حسین(ع) در کربلا نشان از جنایتی عظیم دارد/ چه ابعادی از عاشورا با وجود زنان و کودکان مشخص شد؟ مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیر نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس/ اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم/ گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ساله بازارچه مرزی گروه‌های فلسطینی: تبعات خطرناک توافق سازش امارات/ مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توطئه‌ها است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی جبهه مقاومت اسلامی حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم

مردم در شهر لندن پایتخت انگلیس یک تظاهرات باشکوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار کردند. نکته جالب توجه دیده شدن پرچم یا حسین (ع) در دست حامیان فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم