Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان مصرف روزانه سی‌ان‌جی در استان اصفهان را یک میلیون و 600 هزار مترمکعب اعلام کرد و گفت: شاخص مصرف سی‌ان‌جی در استان اصفهان به 27 درصد رسیده، در حالی که شاخص ملی مصرف در کشور 25 درصد است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، حسین صادقیان در این باره گفت: به‌طور طبیعی افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) کاهش و صرفه‌جویی مصرف بنزین را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه استان اصفهان با مصرف 27 درصدی سی‌ان‌جی، 2 درصد از شاخص ملی فراتر رفته است، مقدار مصرف این سوخت پاک در سطح استان اصفهان را در پنج ماه نخست امسال، 20 درصد بیشتر از مصرف مدت مشابه پارسال اعلام کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان به اهمیت رعایت نکات ایمنی در این جایگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: نظارت و کنترل‌های مستمر و دوره‌ای این جایگاه‌ها در حال انجام است و در صورت محرز شدن و اعلام بازرسان، جایگاهی که نکات ایمنی را رعایت نکرده، غیرفعال خواهد شد.
برپایه این گزارش، استان اصفهان با داشتن 162 جایگاه سی‌ان‌جی که 37 درصد آن در مرکز استان فعالیت دارند، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان اصفهان سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ شرکت مگاموتور با تولید ۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه موتور از انواع محصولات گروه سایپا شامل پلت‌فرم‌های ایکس۱۰۰ و ایکس۲۰۰، نیسان، SP100 وME16، توانست برای نخستین‌بار بعد از گذشت 12 سال بدون برخورداری از امکان تولید محصولات وارداتی و تنها با تکیه بر توان داخلی، رکورد جدیدی از تولید روزانه محصولات خود را ثبت کند.

ثبت این میزان تولید روزانه توسط شرکت مگاموتور در حالی رقم خورده که این شرکت اجرای برنامه گسترده و بی‌سابقه‌ای در زمینه توسعه سبد محصولات و طراحی و ساخت انواع موتور و پیشرانه‌های جدید و برخورداری از فناوری‌های روز را در دستورکار خود قرار داده است.

گفتنی است،‌ در سال 1372 شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل مگاموتور تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت‌های خود، زمینه کاهش هر چه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور را فراهم کند. بر این اساس شرکت مگاموتور افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار از طریق طراحی و تولید قوای محرکه صنعت حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی‌های برتر را ماموریت خود می‌داند.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • جغرافیای اصفهان از منظر علم فلسفه جایگاه بی‌نظیری دارد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!